וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה להדיח את יו"ר ארגון אלמנות צה"ל

9.2.2006 / 17:41

החברות בארגון אלמנות ויתומי צה"ל, הגישו תביעה שמטרתה למנות מחליף ליו"ר הארגון פנינה כהן, על רקע סכסוך מתמשך

קבוצה של אלמנות צה"ל הגישה תביעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, במסגרתה הן מבקשות, בין היתר, למנות מנהל זמני מיוחד לארגון אלמנות ויתומי צה"ל, אשר יקח מיושבת ראש הארגון פנינה כהן את סמכויותיה, עד לקיומן של בחירות חדשות לראשות הארגון.

הרקע להגשת התביעה הוא מבוי סתום אליו נקלע הארגון על רקע דו"חות ביקורת חמורים שנכתבו על ידי רשם העמותות ומשרד הביטחון ביחס להתנהלות הארגון. רשם העמותות סירב לתת לארגון "אישור על ניהול תקין" משום ששכרה של יו"ר פנינה כהן עומד על סכום בלתי סביר של 516,000 ש"ח בשנה, בעוד שבתקנון חל איסור על מקבלי שכר לכהן כחברי ועד.

יתר על כן, חלק נכבד מהסכסוך הוא תוצאה של אובדן אמון מוחלט של רוב נציגות הארגון והועד המנהל ביושבת ראש הארגון, שמתוארת בתביעה כמי שנוהגת בגסות כלפי חברי הארגון, כולם אלמנות ויתומי צה"ל. בתביעה נאמר, כי לאחרונה הגישה כהן בשם הארגון, שורה של תביעות נגד חברות הארגון, על מנת לקדם את מאבקה בתוך הארגון, תוך שימוש שלא כדין בארגון ובכספיו.

בנוסף נטען בכתב התביעה, כי פנינה כהן ניסתה לקדם מהלך חקיקה בכנסת, שמטרתו ביטול התגמולים החודשיים של אלמנות צה"ל שחיות עם בן זוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully