וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בתפריט: סנדביץ' בטעם ג'רי סיינפלד

9.2.2006 / 13:45

סיינפלד הגיע לדרגת הסלבריטי הגבוהה ביותר, כאשר הוחלט לקרוא על שמו סנדביץ' חמאת בוטנים בחנות סנדביצ'ים מפורסמת ואהובה

חנות הסנדביצ'ים הידועה Peanut Butter & Co בגריניץ' וילג' ב[[ניו יורק]], קראה סנדביץ' חמאת בוטנים על שמו של [[ג'רי סיינפלד]]. בניו יורק מגזין נכתב, כי זהו חידוש עבור סיינפלד, שמפורסם ועשיר ככל שיהיה, עדיין אף אחד לא קרא על שמו סנדביץ'. לפני כשבועיים סיינפלד ואשתו ג'סיקה, ביקרו בחנות הסנדביצ'ים הזו, המושתתת כמעט כולה על מתכוני חמאת בוטנים. כמעריצים גדולים של המקום ושל בעליו, לי זאלבן, הגיעו סיינפלד ואשתו כדי לטעום סנדביץ' חמאת בוטנים חדש שזאלבן הוסיף לתפריט.

באחד הפרקים של סדרת הטלויזיה "תרגיע" של לארי דיויד, דיויד זוכה שסנדביץ' ייקרא על שמו אך נעלב כי המרכיבים בו זולים. סיינפלד, לעומת זאת, יודע שכמעט כל ילד יכול להכין את הסנדביץ' הזה, אך זה ממש לא מפריע לו. הסנדביץ' אכן פשוט, ומורכב מבייגל אמריקאי, חמאת בוטנים, מעט דבש וקינמון. בהקדמה לספרו של זאלבן, אותה כתב סיינפלד, הוא מציין כי סנדביצ'ים כאלה סייעו לו לעבור את תקופת ההתאקלמות שלו כקומיקאי בניו יורק.

סיינפלד ואשתו מספרים כי הגיעו לאכול במקום של זאלבן בירח הדבש שלהם. הסנדביץ' הפופולרי ביותר במקום, לדבריו של זאלבן הוא סנדביץ' הקרוי "אלביס". סיינפל צחק לשמע העניין, וטען כי הסנדביץ' פופולרי משום שאנשים חושבים שאלביס באמת אכל אותו. זאלבן השיב לסיינפלד כי "אלביס באמת אכל אותו, וזה אפילו כתוב בספר שלי".

"אני מעריץ של חמאת בוטנים מאז שאני ילד", אמר סיינפלד שלמרות שפרקים רבים בקומדיית המצבים שלו, "[[סיינפלד]]", עוסקים באוכל, הוא דווקא לא מעריץ נלהב של העיסוק באוכל. "יש משהו כל כך חיוני באוכל, שמונע ממנו להיות משעשע. הסיבה היחידה שבגללה אנשים אוכלים ביחד, היא שברגע שאתה יושב ליד מישהו שאוכל ואתה לא אוכל, אתה פתאום מבין עד כמה העיסוק באכילה ובאוכל מגעיל", אמר סיינפלד.

לבסוף, הגיש זאלבן את הסנדביץ' הקרוי על שמו של סיינפלד, מלווה בחטיף צ'יפס ובמקלות גזר על צלחת כחולה. סיינפלד הרכיב את משקפיו, בחן את הצלחת, ולבסוף אמר לזאלבן "יכולת להיות טיפה נדיב יותר עם חמאת הבוטנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully