וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויצו בונה בשדרות מעון ממוגן מפני קאסמים

7.2.2006 / 15:24

תקרת המעון וקירותיו יהיו בנויים מבטון מזויין. במידה של פגיעה, הקאסם לא יצליח לחדור את התקרה ואת הקירות

ויצו בונה בשדרות את מעון היום הראשון הממוגן בפני קאסמים. הנהלת ויצו העולמית, בראשותה של טובה בן- דב, החליטה על בניית המעון כבר בשנה שעברה לאור בקשותיהם של תושבי שכונת נאות רבין החדשה. "ויצו משקיעה בפרוייקט 700 אלף דולר", אמרה בן- דב. "אני שמחה שכמו תמיד, נענית ויצו לצרכים שעולים מהשטח ופועלת באופן מיידי למציאת פתרונות", היא הוסיפה. בן דב ביקשה מהצוותים המקצועיים לעשות כל שניתן לזרז את בניית מעון היום.

מנכ"ל ויצו, חיים זמורסקי, הסביר, כי תקרת המעון וקירותיו יהיו בנויים מבטון מזויין- בטון שמכיל כמויות ברזל גדולות יותר ובעובי 40 ס"מ. במידה ותהיה פגיעה ישירה של קסאם במבנה המעון או בקרבתו, הקאסם ורסיסיו לא יצליחו לחדור את התקרה ואת הקירות. החלונות יהיו גם הם ממוגנים בזכוכיות רב שכבתיות, שאינן מאפשרות חדירת רסיסים.

זמורסקי הוסיף, כי חצרות המשחקים של המעון יהיו ממוגנות לחלוטין בקירות ותקרה, וכי מערכות המים והחשמל יהיו תת קרקעיות. במידה של פגיעה, אלה לא ייפגעו, ויאפשרו המשך תפקוד המעון. נכון לעכשיו, נמצא המעון בשלב של גמר יציקות קירות המבנה והתחלת בניית הגג. "ויצו עושה כל מאמץ לסיים את הבנייה כדי שניתן יהיה לפתוח את המעון כבר בחודש ספטמבר", אמר זמורסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully