וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובוזאורוס

נימרוד בן משה

7.2.2006 / 15:17

היוצרים של Furby מציגים את Pleo, דינוזאור רובוטי קטן וחמוד שיודע ללכת, לתקשר עם בעליו ואפילו להביע רגשות

מותו הפתאומי של Aibo, הכלב הרובוטי, השאיר אנשים רבים עם חור גדול בלב. חובבי רובוטים רבים בכל העולם היו בטוחים ש-Aibo היה הצעד ההגיוני הבא בהכנסת רובוטים אלינו הביתה, וחלקם כבר דימיינו כיצד אייבו מקבל עוד ועוד שידרוגים עד שהוא הופך לחיית מחמד של ממש. אבל סוני החליטה להרדים את אייבו אחת ולתמיד.

כעת מגיעה חברת Ugobe, אותה חברה שהיתה אחראית על שיגעון ה-Furby, ומציגה את התשובה שלה לאייבו – Pleo. פלאו הוא דינוזאור רובוטי קטן וחמוד המכיל בתוכו 38 חיישני תנועה, מגע, אור וצליל שבעזרתם הוא מתקשר עם הסביבה ו-14 מפרקים שמאפשרים לו להניע את גופו.

פלאו יסתובב לכם בבית וינווט בעצמו תוך כדי שהוא מביט לכל הכיוונים ונע בצורה "משכנעת" (לדברי החברה). פלאו, בדומה לאייבו, זקוק לתשומת לב, לחום ולאהבה כדי להיות רובוזאורוס מאושר. הוא מסוגל להביע מגוון רחב של רגשות – הוא רוקד כשהוא שמח (לפי הקצב של המוזיקה שמשמיעים לו), מפהק כשמשעמם לו, נוהם כשהוא עצבני ובוכה כשהוא עצוב, הוא אפילו מתעטש מדי פעם וממצמץ בעיניים.

לפלאו יש עוד מגוון רחב של דברים שהוא מסוגל לעשות וניתן יהיה לשדרג לו את התוכנה באמצעות כרטיס SD. פלאו יהיה זמין לרכישה לקראת סוף השנה והוא יעלה כ-200 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully