וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ: אקים רשות ממשלתית לטיפול בנכים

7.2.2006 / 12:56

העבודה השיקה קמפיין לטובת הנכים, תוך התחייבות להקים מסגרות תעסוקה למוגבלים והעלאת קיצבאות. הנכים מכחישים: לא נחתם הסכם

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ, הציג הבוקר את מטה הנכים של המפלגה והתחייב בפני ציבור הנכים בציבור, המונה כ-750 אלף איש, להקים רשות ממשלתית לטיפול באנשים עם מוגבליות. כמו כן, התחייב פרץ לשפר את תפקוד הוועדות הרפואיות ולהצמיד את קצבת הנכות לשכר הממוצע במשק. פרץ התחייב לתוכנית דיור מקיפה לאנשים עם מוגבלויות וכן להקמת מסגרות ראויות לטיפול בילדים חריגים.

לילך ויסמן, "הארץ", מוסיפה כי פרץ התחייב גם להקים מסגרות תעסוקה למוגבלים. הוא תקף את תוכנית ויסקונסין ואמר כי "התוכנית משנה רק את הסטטיסטיקה ולא נותנת פתרון אמיתי לאנשים עם מוגבלויות". לדבריו, "צריך להפסיק עם הגישה שעדיף שחולה ימות כי הוא נטל כלכלי או עם הגישה שמחביאה ילד עם מוגבלויות כדי שאף אחד לא יראה אותו. אי אפשר להכניס בעיות חברתיות לפריזר, ההקפאה רק תעצים אותן".

יו"ר מטה המאבק של הנכים, אבי ביצור, המדורג במקום ה-24 ברשימת העבודה לכנסת, אמר כי "זוהי הכרזת מלחמה, הגיע הזמן לשוויון לאנשים עם מוגבליות".

יו"ר עמותת מזור, וחברת ועד הפעולה למען הנכים, שמחה בניטה, אמרה בתגובה, כי לא נחתם כל הסכם בין ארגוני הנכים לבין עמיר פרץ. "לא היה ולא נברא. זו פשוט הונאת הציבור וניסיון נואש של עמיר פרץ לנצל קולות של ציבור הנכים מתוך חוסר הגינות".

(צילום וידאו: רועי בית לוי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully