וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפושים אחר תוכי דובר עברית וגרוזינית

6.2.2006 / 9:23

התוכי מיקי נגנב מפארק החיות של קיבוץ רביבים. המשפחה המגדלת שלו מבקשת את עזרת הציבור בחיפושו

פארק החיות של קיבוץ רביבים מבקש את עזרת הציבור באיתורו של התוכי מיקי, שנגנב ביום לאחרונה, שבוע בלבד אחרי שהגיע לפארק. התוכי דובר עברית וגרוזינית. בין השאר, הוא יודע לומר שמות של פירות כמו אבטיח וענבים ואפילו את המילה "ביז'ו" – חבר בגרוזינית.

עשר שנים גידל עמי ויסוצקי את התוכי מיקי ואילף אותו לדבר. לאחר שנולדה בתו הראשונה, הוא החליט למסור את התוכי לפארק ברביבים, כדי שלא ייאלץ להכניס אותו לכלוב, מחשש שיצבוט את התינוקת.

עובדי ה"חי נגב" של הקיבוץ התייחסו למיקי, תוכי מסוג קקדו ששוויו בשוק מגיע ל-9,500 שקלים לפחות, כמו לנסיך אמיתי. אבל רק שבוע לאחר שהגיע למקום והפך אטרקציה של פינת החי, פרצו אלמונים לפארק וגנבו ממנו את כל התוכים וגם את מיקי. ב"חי נגב" אמרו, שמדובר בכ-160 תוכים ששווים כ-30 אלף שקלים.

ב"ידיעות אחרונות" דווח, כי זו היתה הפריצה השנייה בתוך שנה למקום, ומנהל הפארק, בני אוסדון, אמר בצער כי "לקבל ממישהו את התוכי האהוב שלו כי הוא בטוח שאצלנו התוכי יקבל יחס חם וטוב ואז לאבד אותו בגלל גנבים – זה ממש צובט בלב".

אתמול קראו עמי ורעייתו, רבקה, לכל מי שנתקבל בתוכי לבן בעל כרבולת צהובה שעונה לשם מיקי לדווח על הימצאו. "הוא הפך לחלק בלתי נפרד מהמשפחה שלנו", אמרו בצער במשפחת ויסוצקי והזמינו את כל מי שיודע דבר על מקום הימצאו של התוכי מיקי להתקשר ל"חי נגב" בטלפון 08-6562688.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully