וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנראה הם לא אוהבים אותנו

מיכל מירון שקד

6.2.2006 / 9:49

מיכל מירון שקד בדקה וגילתה שעוד 50 יום יש בחירות, אבל היא לא שומעת אף מפלגה מבקשת שהיא תצביע עבורה

50 יום לפני הבחירות, כל המפלגות הגדולות לוקחות את הזמן שלהם. אין מה למהר, אין מה לצאת להלחם על קולו של הבוחר.

בקדימה ברור להם שהם לוקחים בגדול, ויש להם אינטרס להשתיק כל תעמולת בחירות אפשרית. מבחינת קדימה- לשמור על הקיים, זה העניין. לליכוד כנראה מתברר מיום ליום שהם הולכים להיות בלתי רלבנטיים בבחירות האלה, אחרת אין הסבר לתרדמת שנפלה עליהם. הם הציבו בראש הקמפיין תמונה של מפקדם מלפני עשור, כשהוא דקיק יותר ואפור פחות. החברים בליכוד לא אהבו את זה. לא ברור עכשיו מה הם לא אוהבים יותר- את הקמפיין או את העומד בראשו. בעבודה, עמדו בסוף השבוע בצמתים, וחילקו סטיקרים, כי מה כבר נותר להם לעשות אחרי שכל מטה הקמפיין שלהם התפרק? מוטי מורל עבר למפלגה אחרת, ומנהל הקמפיין, שמוליק כהן, הלך הביתה.

מי היה מאמין ש-50 יום לפני הבחירות, איש מהפוליטיקאים לא פונה לקהל שלו ואומר לו - "בוחר יקר, אני אוהב אותך. אף אחד לא אוהב אותך יותר ממני. אני אדאג לך, אני אחסל את כיסי העוני בסביבות מקום מגוריך. אני אדאג שתעשה פחות מילואים, שתקבל שכר מינימום יותר גבוה, שהילדים שלך ילמדו בבתי ספר יותר טובים".

50 ימים לפני הבחירות, לא שמענו את אהוד אולמרט אומר מילה לוועדת הכספים שסידרה לחברי הכנסת ולשרים העלאה של 10% במשכורתם. בטלויזיה רואים את שרי אריסון מטפלת בעוני, יחד עם עשירי ישראל אחרים. רואים ישראלים שאוספים אוכל מהזבל בשוק הכרמל, רואים ילדים עניים שלא הולכים לבית ספר, אימהות חד הוריות מגורשות מבתיהן- אבל ציפי ליבני, צחי הנגבי ואהוד אולמרט יקבלו תוספת של כמה אלפי שקלים לשכרם, בנוסף לרכב צמוד, טלפון חינם, טיפול רפואי חינם ועוד ועוד.

הבוקר, 50 יום לפני הבחירות, נודע לנו ששרון סטון תגיע לארץ כאורחת מרכז פרס לשלום. הנה אסטרטגיית בחירות מרחיקת לכת: כמה ימים לפני הבחירות צילום עם שרון סטון. הוא והיא, צעירים דינאמיים ובלונדינים. היא והוא, היפים והאמיצים. מי היה מאמין ש-50 יום לפני הבחירות, פרס יזכר שיש נשים בקהל בוחריו ואף יפנה אליהן: "שרון סטון זכתה בפרס על פעילותה למען זכויות האדם והיא דוגמה טובה למה שנשים יכולות לתרום לעולם. אני מאמין", אמר שמעון, "שלנשים יש את הכוח לקדם את השלום ורואה בביקורה חשיבות רבה".

50 יום לפני הבחירות, מודעת הבחירות היחידה שמצליחה להשאיר רושם על הציבור, היא מודעה על עמוד שלם, האומרת: "מרים צועדת 5 ק"מ פעמיים בשבוע, כדי להגיע למרפאה ממול. נכון שאנחנו חייבים להגן על הביטחון שלנו, אבל אם צריך גדר ביטחון כדי להגן עלינו, אפשר לבנות אותה בלי לבודד כפרים ולפלוש לחצרות בתים. בלי להפריד הורים מילדים וחולים מרופאים ובלי לסגור אנשים במכלאות צפופות." מודעה עניינית. אסרטיבית. ראויה. הבעיה היא שהמודעה הזאת היא של ארגון "בצלם", שלא משתתף בכלל בבחירות.

50 יום לפני הבחירות, הועברו מיליון וחצי שקלים לסיוע ל-100 נשים "בוגרות" מקלטים לנשים למוכות. שלי? ציפי? יולי? דליה? שימעוןן? לא, דווקא לא. הקרן לידידות ירושלים, בראשות הרב יחיאל אקשטיין. 50 יום לפני הבחירות. אף מפלגה עוד לא ממש מתייחסת לבוחרים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully