וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליאת רשות השידור התכנסה לאחר כשנתיים

לי-אור אברבך

6.2.2006 / 6:00

השרה הממונה לבני ברכה את היו"ר הנכנסת, גבריאלה שלו ואמרה כי תנקוט במדיניות "אי-התערבות". המנכ"ל הציג את חזונו

אתמול (א') התקיימה ישיבת מליאת רשות השידור החדשה, לראשונה מזה שנתיים. את הישיבה ניהלה פרופ' גבריאלה שלו, שמונתה זה מכבר למשנה ליו"ר המליאה. בישיבה נכחו מרבית חברי המליאה, ואת הדיון פתחה שרת המשפטים והחוץ, ציפי לבני, הממונה על רשות השידור.

לבני פתחה בנאום את הישיבה, כשרוח דבריה מדברת על כך שמעתה, המליאה עצמאית בתפקודה והיא, כשרה הממונה, פוסקת בהתערבות בנעשה ברשות השידור. כפי שהציגה זאת לבני, זו הייתה מדיניותה עם היכנסה לתפקיד בחודשים האחרונים.

בנאום שנשא מאוחר יותר המנכ"ל הזמני אלוני, כינה האחרון את מדיניות אי ההתערבות של האוצר, כפי שהובעה גם בדבריה של לבני, כ"הצטנעות מעושה". בכך כיוון אלוני כי הממשלה היא זו האחראית להידלדלות המאסיבית בתקציב הרשות. בהמשך נאומו, שנעל את הישיבה, הציג אלוני את הרפורמה אותה יציע לאישור המליאה, בהמשך פועלה. בין היתר, אמר אלוני, הוא יבקש את החברי המועצה לאשר הקטנה ומיקוד של תכניות מח' החדשות, ביזור של תכני הרדיו מרשת ב' גם אל רשת א' וקול המוזיקה, הגדלת נפח התכניות בערבית ברדיו ובטלויזיה, והשקעה נרחבת בתקציבי הדרמה והתעודה.

במהלך הישיבה, אושרו ראשי הוועדות במליאה: יעקב שחם יכהן כיו"ר ועדת טלוויזיה, רחל קרמרמן כיו"ר ועדת הרדיו וראובן שלום כיו"ר ועדת הכספים. כמו כן, נקבעו מועדים לדיונים ראשונים בוועדות אלו. ועדת הכספים תתכנס ראשונה ב-13 בחודש (שבוע הבא) ועוד כשבועיים, יתכנסו ועדות הטלוויזיה רדיו ושידורים למגזר הערבי.

עד לפרסום הידיעה לא נתקבלה תגובת לבני לדברי אלוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully