וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקס שוקלת לגייס כ-100 מיליון שקל בהנפקת אג"ח

נתן שבע

6.2.2006 / 8:01

הדירקטוריון עשוי להתכנס ולהחליט האם לקיים את ההנפקה בתקופה הקרובה. כספי ההנפקה עשויים לשמש להרחבת פעילותה בארץ ובחו"ל

רשת האופנה פוקס, שבשליטת הראל ויזל, שוקלת גיוס של 100 מיליון שקל באמצעות אג"ח. דירקטוריון החברה עשוי להתכנס ולהחליט האם לקיים את הליך ההנפקה בתקופה הקרובה. אם אכן יתבצע, את הגיוס עשוי להוביל בית ההשקעות דש איקפס, שהציג בפני החברה את האפשרות לגייס כסף. חשוב לציין כי מדובר במגעים ראשונים בין בית ההשקעות לחברת פוקס וכי אין עדיין תוכנית קונקרטית לביצוע הגיוס, למבנה הגיוס והיקפו.

פוקס חותרת בשנים האחרונות להרחיב את אחיזתה בשוק המקומי בענף תחרותי ולנסות ולהגדיל את פעילותה גם בחו"ל, כך שמטרת הגיוס יכולה לאפשר לה לבסס את שני המהלכים האלה. החברה הודיעה לאחרונה על מו"מ לרכישת מחצית מרשת חנויות האופנה אירית, שלה כיום כ-10 סניפים בפריסה ארצית ושמחזור המכירות שלה הסתכם ב-2005 ב-36 מיליון שקל.

החברה פועלת גם לחדור לרוסיה ולמדינות חבר העמים בשיתוף פעולה עם איש העסקים לב לבייב בהסכם שנחתם בין השניים לפני פחות משנה. פוקס כבר פועלת בחו"ל החל משנת 2004, בין היתר בסינגפור, אוסטרליה, תאילנד, ניו זילנד, אינדונזיה ואיחוד האמירויות. באוגוסט הודיעה החברה גם על חדירה אפשרית לאיטליה. רשת החנויות פוקס, שמונה כיום 156 סניפים, סיימה את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2005 עם שחיקה קלה ברווח הנקי ל-25.4 מיליון שקל, למרות עלייה של 6% בהכנסות לעומת 337 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של 2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully