וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייקמן, רג'י ווייט ו-וורן מון בהיכל התהילה

5.2.2006 / 21:24

גם שדר הטלוויזיה ומאמן העבר, ג'ון מאדן, הליינבקר של הג'איינטס, הארי קרסון, והתאקל של דאלאס, רייפילד רייט, בפנים

לראשונה מאז 2001 נכנסו כל ששת המועמדים שהוצגו לפני הבחירה להיכל התהילה. טרוי אייקמן, הקוורטרבק של הדאלאס קאובויס, היה השם הבולט בין האנשים שנבחרו. אייקמן הוליך את הקאובויס לשלוש אליפויות בשנות ה-90.

יחד עם אייקמן היה גם מייקל אירווין, התופס של הקאובויס באותה תקופה, מועמד, אבל כמו בשנה שעברה, הוא ייאלץ לחכות לפחות עוד עונה כדי להיכנס לשלב הסופי. "אני לא יודע למה הוא לא נכנס", פירגן אייקמן לחברו, "אבל דעתי משוחדת והוא היה צריך להיות בפנים".

מי שעוד נכנס הוא פרשן הטלוויזיה ג'ון מאדן, שאימן בריידרס עשר שנים והצעיד אותם לזכיה ב-1977. גם וורן מון, הקוורטרבק הותיק, קיבל את הכרטיס פנימה. "אני לא רוצה להפוך את זה לעניין של גזע, אבל העובדה שנכנסתי בהיותי הקוורטרבק השחור הראשון בליגה מסמלת משהו", אמר מון.

רג'י וייט, שמת בשנה שעברה מדום לב, נכנס גם הוא. וייט, "שר ההגנה", עזב את הליגה אחרי 15 עונות בפילדלפיה, גרין ביי וקרוליינה.

הארי קארסון היה הליינבקר של הניו יורק ג'איינטס ופרש ב-1988. לו היתה זו הפעם השלישית בה נכנס לשלב הסופי של ששת המועמדים. רייפילד רייט ששיחק בדאלאס בתור תאקל בשנות ה-70 סגר את הרשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully