וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 מיליון ליש"ט כדי לפתות את אוניל

5.2.2006 / 15:44

יו"ר ניוקאסל הבטיח 30 מיליון ליש"ט לרכש, בניסיון לשכנע את מרטין אוניל להגיע לניוקאסל, במקום סונס. רונאלדו הורחק למשחק

אחרי שרשרת ההפסדים של ניוקאסל החליט יו"ר הקבוצה, פרדי שפרד, להיפטר מהמנג'ר הכושל גרהאם סונס. ספקולציות רבות הועלו כמחליפים אופציונליים לתפקיד, אך המצב הקריטי של הקבוצה מאלץ את שפרד לקבל החלטות מהירות. היו"ר של המגפייז הכריז שהמאמן החדש יהיה כנראה מאמן זר.

אחת האופציות שהועלו היא מרטין אוניל, האירי שאימן בעבר את סלטיק (שפרש מאימון כדי לטפל באשתו החולה), ונודע כי שפרד יקציב לו 30 מיליון ליש"ט לרכש כדי לפתות אותו להצטרף למועדון. הבחירה המועדפת של שפרד, סוון גוראן אריקסון, כנראה שלא תוכל להתבצע.

בינתיים, לניוקאסל נודע שהחלוץ מייקל אואן ייעדר עד אפריל. האנגלי בן ה-26 נפצע בערב ראש השנה במשחק מול טוטנהאם, והיה חשש שיפסיד את המונדיאל, אך אואן מדווח על קצב החלמה משביע רצון, ולפיו יחזור השחקן באפריל - כחודשיים לפני פתיחת המונדיאל.

יחזור או לא?

ארסן ונגר סיפר כי הוא דיבר עם בלם הקבוצה סול קמפבל ביום שישי בערב, וכי הוא מצפה שהשחקן יחזור לאימונים כבר ביום שני. הבלם האנגלי נעלם מאז יום רביעי, אחרי שהוחלף במחצית משחק ההפסד 3:2 לווסטהאם, ומאז לא הופיע לאימוני הקבוצה. ונגר אמר: "הוא נשמע בסדר, והודיע כח הוא נחוש ברצונו לשוב למגרש".

אחרי ניצחון ארסנל 0:2 על ברמינגהאם אמר ונגר: "אני סולח לו, כי לא כעסתי עליו מעולם, לא היה שום ויכוח בינינו". לעומת זאת, שחקנים אחרים בארסנל צוטטו בעילום שם, ואמרו כי גם הם שוחחו עם קמפבל, שהודיע להם כי הוא גמר עם כדורגל.

עוד באנגליה, כריסטיאנו רונאלדו ממנצ'סטר יונייטד הורחק למשחק אחד באירופה, בעקבות האצבע המשולשת שהפנה כלפי אוהדי בנפיקה במשחק הצ'מפיונס ליג בליסבון. העונש יתבצע בעונה הבאה.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully