וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלכד חשוד בתקיפה בבר של הומואים בארה"ב

רויטרס

5.2.2006 / 15:31

החשוד נורה בראשו פעמיים בתום מרדף משטרתי בארקנסו. הוא פצע שלושה אנשים באמצעות גרזן ואקדח בסוף השבוע

משטרת ארקנסו לכדה חשוד בתקיפה בבר של הומואים במסצ'וסטס, לאחר שהרג שוטר ואישה נוספת. החשוד, ג'ייקוב רובידה, בן 18, תקף שלושה אנשים בבר של הומואים בסוף השבוע. הוא נורה בראשו והוא מאושפז במצב קריטי בבית חולים במיזורי, לאחר קרב יריות עם המשטרה. התובע המחוזי של בריסטול במסצ'וסטס אמר במסיבת עיתונאים כי מצבו קריטי, וכי "הדברים לא נראים טוב עבורו כרגע".

הצעיר הפך למטרה למרדף לאחר שהואשם בפציעת שלושה אנשים באמצעות רובה וגרזן בבר בניו בדפורד שבמסצ'וסטס. הצעיר עומד בפני 12 אישומים, בהם שלושה ניסיונות רצח והפרת זכויות אזרח, על ההתקפה בבר. ההתקפה השאירה את הקהילה ההומו לסבית בהלם, ומשלא נתפס החשוד בהתחלה עלה החשש כי הוא ינסה שוב לפגוע באנשי הקהילה.

שוטרים עצרו את רובידה בצד לבדיקה שגרתית בגאסוויל בצפון ארקנסו. אז ירה התוקף בשוטר לפי המשטרה בניו בדפורד. כוחות המשטרה החלו במרדף אחר החשוד עד שעשה תאונה עם רכבו. על פי עדות השוטרים ירה רובידה באישה לא מזוהת שהיתה ברכבו. כשהתקרבו השוטרים לרכב התפתח קרב יריות, במהלכו נורה רובידה פעמיים בראשו.

רובידה נכנס לפני שלושה לילות ל"פאזל'ס לאונג'" בניו בדפורד, הזמין שני משקאות ואז התקיף את יושבי הבר, לאחר ששאל את הברמן "האם זה בר של הומואים?" לאחר שנענה בחיוב הלך רובידה לקצה הבר, שם שיחקו מספר גברים ביליארד, ושלף גרזן. הוא הספיק לפגוע בשני אנשים בראשם, לפני ששומרים השתלטו עליו. אז הוציא רובידה אקדח והחל לירות, על פי עדים שהיו במקום.

בחיפוש בחדרו נמצאה ספרות ניאו-נאצית וכרזות המשמיצות הומואים, יהודים ושחורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully