וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להשכרה: חור בקיר עם מזרן ב-35$ דולר לחודש

רחביה ברמן

5.2.2006 / 13:34

זה מה שהוצע במדור נדל"ן בניו יורק, עד סוף היום היו 12 פניות. בניו אורלינס מתכוננים למרדי גרא ובארה"ב מתכוננים לסופרבול

בכל פעם שאתם מקללים את מחירי הדירות המטורפים בתל אביב, תגידו מיד "ברוך שלא עשני ניו יורקי". בעיר שבה בתים נמכרים ב-40 מיליון דולר ודירות מושכרות ב-25 אלף לחודש, התפרסמה באתר "קרייג ליסט" בשבוע שעבר המודעה הבאה: "חור בקיר ברווח שבין חדרים. מספיק מקום למזרן. 35 דולר לחודש".

מפרסמי המודעה עשו זאת כבדיחה, אחרי שהחליטו לבדוק אם אפשר לדחוף מזרן לחור בקיר בדירה שהם חולקים ב[[מנהטן]]. אחרי שראו שאפשר, עלה בדעת אחד מהם לבדוק אם יש ביקוש לנישת הנדל"ן החדשה. המודעה התפרסמה בשעות הבוקר ועד הערב היו 12קופצים על המציאה. אחד מהם טען שאינו זקוק ליותר מהמקום המוצע, שכן כל מה שהוא צריך זה מקום לישון ולעבוד על המחשב הנייד. אחרת חיפשה מקום לישון למשך מספר שבועות, עד מועד הכניסה לדירתה החדשה, וקפצה על החור בקיר לאחר שבילתה לילה ברכבת בתחתית. בסופו של דבר העסקה לא יצאה לפועל, בגלל התנגדותו של אחד השותפים, שהחליט ברגע האחרון שיש גבול לחורניות. ועכשיו, מאות צעירים בישראל מעיפים מבט בסדקים המעטרים את החורבות שהם שוכרים, ואומרים "וואלה, יש סטארט-אפ!"

בניו אורלינס מתעקשים לחגוג

בניו אורלינס מוכת ההוריקן לא מוותרים על הזכות לחגוג ומתכוננים במרץ רב ל[[מרדי גרא]] –הגרסה המקומית לקרנבל. לעיר המשתקמת צפויים לנהור מאות אלפי חוגגים, אבל יש בה כרגע רק בית חולים מתפקד אחד. תוכניות להקמת בתי חולים ניידים לא חסרים, אבל כדי ליישמם צריך סיוע מארגון סיוע החירום הפדרלי – אותו אחד שפישל קשות בהוריקן עצמו.

העסק כרגע די תקוע, בגלל נהלים ביורוקרטיים יגעים, ומאמר המערכת של ה"ניו יורק טיימס" התריע אתמול על האסון המתקרב. האם הפעם יצליחו הרשויות למנוע אסון צפוי מראש?

שנה טובה, חוץ מלפאלון גונג

בסן פרנסיסקו ייערך בעוד שבוע מצעד רחוב ססגוני לכבוד ראש השנה הסיני. אבל יש סימנים לכך שגם בחגיגה הנערכת על אדמת ארה"ב, קובעת ידו הארוכה של השלטון הסיני מי יחגוג ומי ינודה. מארגני המצעד החליטו לאסור על חברי כת ה"[[פאלון גונג]]" להשתתף במצעד, בטענה שמדובר בארגון המטיף להפלת השלטון הסיני. הארגון עצמו טוען כי הוא בסך הכל עוסק במדיטציה ורוחניות, ומשמש מושא לרדיפה דתית מצד שלטונות סין.

"לתת להם להשתתף פירושו לתת חסות לפילוסופיה שלהם, שקוראת להפלת השלטון הסיני", אמר פינקי צ'ן, מארגן של מצעד דומה בעמק סן גבריאל, באזור לוס אנג'לס. ולמי שלא הבין את השיקול האמיתי, מבהיר צ'ן: "אנחנו פשוט לא רוצים להיות מעורבים במשהו כזה. יש לנו הרבה עסקים עם סין". מתאם של הפאלון גונג בלוס אנג'לס, מצידו, מבהיר שהמשלחת של הארגון למצעד אמורה להיות מורכבת בסך הכל מבמה בצורת פרח לוטוס, מודטים (עוסקים במדיטציה), מתופפים ורקדנים. "זה רק בגלל שאנחנו פאלון גונג. אין שום סיבה שלא נשתתף".

בסן פרנסיסקו גרמה המחלוקת סביב השתתפות חברי הכת באירועי ראש השנה הסיני למאבק פוליטי קשה בין מבקר מחוז סן פרנסיסקו, כריס דיילי, לפעילה הסינית רבת העוצמה רוז פאק, הנחשבת לאזרחית המשפיעה ביותר במחוז שאינה מחזיקה במשרה רשמית. דיילי מאשים את פאק בשירות האינטרסים של בייג'ינג, ופאק בתגובה מאיימת לבטל את המצעד לקחת אותו לעיר אוקלנד, שבעברו השני של מפרץ סן פרסיסקו.

WEEDS

בדנבר עומד להתנהל משפט, שיבדוק את הגבולות בין סמכות התושבים המקומיים לחוקים ברמת המדינה והממשל הפדרלי. הכל התחיל מכך שקבלן בשם אריק פוטר התבקש לעצור את רכבו בשל עבירת תנועה כלשהי. הוא הסכים להרשות לשוטרים לבצע חיפוש ברכבו, למרות שידע שיש לו שם בקבוק מלא עשב ריחני מסוג קנביס (מריחואנה). פוטר היה בטוח שאין לו סיבה לדאגה, שכן שבועיים וחצי קודם לכן העבירו תושבי העיר את "יוזמה מספר 100", שביטלה את העונש הפלילי על החזקת מריחואנה בידי בוגרים. אלא שהשוטר לא התרשם והסביר לו ש"עדיין לא חוקי להחזיק מריחואנה בדנבר". מסתבר שרשויות אכיפת החוק בעיר החליטו להתעלם מהחלטת הבוחרים, שעברה במשאל עם באחד בנובמבר במסגרת הבחירות המקומיות השונות, ולהמשיך לאכוף את חוקי מדינת קולורדו, האוסרים על החזקת מריחואנה. מאז אושרו תוצאות הבחירות, נרשמו בדנבר 21 דו"חות פליליים לבוגרים מעל גיל 21 על החזקת מריחואנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טי שירט נפץ

ביום שלישי האחרון נשא הנשיא ג'ורג' וו. בוש את "נאום מצב האומה" השנתי. למרות האמירה הדרמטית כביכול, לפיה "אמריקה מכורה לנפט מיובא", לא הציע בוש פתרונות מעשיים לבעיה זו, והדרמה האמיתית התרחשה בשוליים. סינדי שיהאן, האם השכולה המנהלת קמפיין סהרורי משהו נגד בוש ומלחמתו בעיראק, הוצאה מבניין הקפיטול (בו שהתה באופן חוקי, כמוזמנת של חברת קונגרס שמאלנית), בגלל שלבשה חולצת טריקו עליה נכתב "כמה עוד צריכים למות". זה לא ממש הפתיע את מי שהתרגל ליחס העוין של ממשל בוש כלפי מחאה דמוקרטית, אבל מה שהפתיע היה היחס לו זכתה בוורלי יאנג, אשתו של חבר בית הנבחרים הרפובליקני ביל יאנג, שנזרקה מהאולם בגלל שלבשה חולצת טריקו ובה קריאה פטריוטית "לתמוך בכוחותינו".

למחרת הסתבר שאין שום חוק, תקנה או אפילו נוהג האוסרים על לבישת חולצות עם סיסמאות פוליטיות בתחומי הקפיטול, והמשטרה נאלצה להתנצל בפני שיהאן, יאנג ואזרח אמריקאי ממוצא הודי, שהוזמן על ידי חבר קונגרס לשמוע את הנאום, אבל מצא עצמו נחקר בעוינות במשך שעות, בגלל שהוא דומה במראהו למישהו שנמצא ברשימת חשודים כלשהי.

22 משוגעים שרצים אחרי כדור

ולסיום, הלילה (01:30 שעון ישראל) ייערך בדטרויט משחק הסופרבול – גמר ליגת הפוטבול של ארה"ב. המשחק הוא חג לאומי המרתק אליו גם אנשים שאין להם מושג מי נגד מי, למה וכמה, והוא מהווה שיא של זלילה וסביאה ללא מעצורים. בחדרי המיון ברחבי המדינה כבר נערכים לתופעות כמו אנשים שפוצעים את עצמם על ידי פתיחת בקבוקי בירה עם השיניים, אנשים שנחנקים (גם למוות) מבליעת לשוניות של פחיות בירה, אנשים ששותים כל-כך הרבה שהם לא מסוגלים להשתין, ושאר תופעות לא נעימות.

החדשות הטובות הן, שלעומת כל החטיפים השומניים המקובלים, בירה היא דווקא אופציה לא משמינה – 110 קלוריות לבקבוק או פחית. החדשות הרעות – אלכוהול עודף מומר על ידי הכבד לשומן שנאגר באזור המותניים. כמו שאומר ד"ר ג'ייקוב טייטלבאום, מומחה לכאב ותשישות: "הסופרבול מזיק לחיי המין. נשים לא רוצות לראות אותך ככה". אז תאכלו במתינות, תיהנו מהמשחק ותמצאו זמן לחדר הכושר השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully