וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופעי הסופרבול ישודרו בהשהייה מחשש לפרובוקציות

5.2.2006 / 9:13

רשת ABC למדה את לקחי פרשת השד של ג'נט ג'קסון, והחליטה להעביר את מופעי קדם-המשחק, המחצית והסיכום בעיכוב של 5 שניות

אפקט ג'נט ג'קסון מגיע סופסוף לאירוע שבו הכל החל. כל אירועי הבידור של ה[[סופרבול]] (גמר ליגת הפוטבול האמריקאית) – מופע קדם-המשחק, מופע המחצית ותוכנית הסיכום שאחרי המשחק ישודרו בעיכוב של חמש שניות.

אתר האינטרנט Broadcasting & Cable מדווח, כי לפני שנתיים עוררו הזמרים [[גסטין טימברלייק]] ו[[גנט גקסון]] שערוריה כשבסוף הדואט שביצעו, במופע המחצית של משחק הסופרבול, תלש טימברלייק חלק מחולצתה של ג'קסון וחשף את שדה. ג'קסון וטימברלייק טענו שמדובר ב"כשל מלתחתי", אולם כיסוי בצורת שמש על פטמתה של ג'קסון, כמו גם שורה בשיר – "אני מתערב שעד סוף השיר אפשיט אותך" – ביססו את ההנחה שהתעלול היה מכוון. מערכת רשת CBS, ששידרה את המשחק, קרסה מרוב שיחות מחאה, והתקרית גרמה לגל של אירועים ששידורם "החי" הועבר בעיכוב של 5 שניות – כדי שאפשר יהיה לצנזר קללות או חלקי גוף שנפשם הרכה של הצופים לא תעמוד בהם. הקריירה של ג'קסון, אגב, טרם התאוששה. זו של טימברלייק לא ממש נפגעה.

רשת פוקס, ששידרה את הסופרבול אשתקד, החליטה שלא להעבירו בשידור מושהה, בטענה שהיא מתייחסת למשחק על כל חלקיו כאירוע חדשותי. אולם ABC כבר משהה זה שנתיים שידורים חיים אחרים, כגון טקסי פרסים שונים, ולכן לא מפתיע שהרשת, השייכת לתאגיד דיסני, החליטה לא לקחת סיכונים גם כאן.

במופע המחצית של הסופרבול השנה יככבו הרולינג סטונס, שכבר הסתבכו עם רשת ABC השנה, לאחר שסולן הלהקה, מיק ג'אגר, אמר את המלה "פאק" פעמיים במהלך המופע של משחק פתיחת העונה, בספטמבר האחרון. אולם הרשת, שהעבירה את ההופעה בשידור מושהה, הצליחה להשתיק את המלה ב"ביפ". במהלך העונה קידמה הרשת את שירי הלהקה בשידורי הפוטבול שלה, לקראת המשחק הגדול.

בראיון לתחנת רדיו התבדח ג'אגר כי הרשת מודאגת ממספר הפעמים בהן הוא עתיד לומר את המלה "פאק", והוסיף כי הרשת חוששת גם שזמרת הנשמה האגדית, ארית'ה פרנקלין, תתערטל במהלך ביצוע ההמנון האמריקאי לפני שריקת הפתיחה.

במקביל הביעו פעילי "הקואליציה הנוצרית" בארה"ב זעם על כך ששנתיים לאחר תקרית ג'נט ג'קסון, טרם הועבר חוק המקשיח את הענישה על שידורים "בלתי מהוגנים". חוק המעלה את הקנס המקסימלי מ-32,500 דולר לחצי מיליון דולר עבר בבית הנבחרים, אולם התמוסס בסנאט השקול יותר – בין השאר עקב חשש של מחוקקים שמרנים שהדבר יפתח אפשרות לפסילת התבטאויות מהסוג שהם מעדיפים. עם זאת, חקיקה להגבלת התבטאויות ותכנים גסים ומיניים בטלוויזיה עדיין מקודמת במרץ במספר מישורים.

המשדר עצמו יועבר גם בישראל, בערוץ ESPN.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully