וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביילין יורד נמוך

מיכל מירון-שקד

4.2.2006 / 15:43

מיכל מירון-שקד ראתה את קמפיין החוצות של מרצ ולא הבינה למה המפלגה הכי אינטליגנטית החליטה להצטייר כפרחחית

בן אדם קם בבבקרים שבין עמונה לצלמונה ומחליט "אני מתנתק מהזבל הזה". הוא לא רואה טלויזיה ולא שומע חדשות, אבל הזבל רודף אחריו: הוא נוסע בכביש ראשי באזור מגוריו ומוצא את עצמו מותקף בערמת שלטי חוצות היסטריים, ירוקים ואלימים: "שמאלנים מאנייקים, אוהבי ערבים, יפי נפש".

אחרי מאה מטר, אנחנו מזהים עוד מהירוק הזה, ואנחנו בטוחים שהכתומים מביעים את מחאתם על עמונה והסביבה, ואנחנו תוהים איך העיריה הרשתה את החוצפה הימנית הזאת. רק בשלב מאוחר יותר, אנחנו מבינים שהמתקפה הזו היא ארצית ושהעומדים מאחריה, בנוסח הפוך על הפוך על הפוך, הם בעצם יוסי ביילין ומרצ.

איזה סיבה יש ליוסי ביילין וזהבה גלאון לרדת כל כך נמוך? למה להתחזות לאלימים מילולית ובכלל, אם אתם בעצם מודים שאתם יפי נפש, למה להגיד "מאנייקים שמאלניים" ולהתכוון בעצם לאיזה זן עליון שוחר שלום?

יש להניח שיוסי ביילין קם בבוקר וראה שהוא ומפלגתו צללו אל מחוץ למרכז העניינים הפוליטי. צנחן נהרג בתרגיל, אפי איתם מדמם בעמונה, הופ, אמרו במרצ, שוכחים אותנו. בואו נקלל קצת, בואו ניתן קצת בלאנס לכתומים עם ירוק מגעיל משלנו. נראה לכולם שאנחנו לא חנונים, שאנחנו יודעים מה העם חושב עלינו, בואו נרד נמוך, אמרו הביילינים של מרצ, ונשאף גבוה.

אבל העם, ובתוכו נאמני מרצ, ראו וייראו. מי שרוצה מרצ, רוצה אותה אינטיליגנטית ומבריקה. מי שהיו רוצים מרצ כתומה ופרחחית, היו הולכים לעמונה לדקור שוטרים ולשבור ראשים לבני נוער. קדימה הפסידו 2 מנדטים בסקרי סוף השבוע בגלל עמונה. מרצ הפסידה הרבה כבוד בגלל שהצליחה, השבוע לפחות, לרדת הכי נמוך מכולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully