וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: טאואר עולה בכ-4% בשל הדו"חות

עומרי כהן

1.2.2006 / 23:07

טאואר דיווחה על הפסד שנתי של 203 מ' ד', אך עברה לרווח EBITDA ברבעון הרביעי. קמטק מזנקת ב-6.5%. אינקרדימייל עולה ב-2.2%

דו"חותיה המאכזבים של מפעילת מנוע החיפוש הענקית, גוגל, שפורסמו אמש לאחר הנעילה, שולחים היום את מדד נאסד"ק מוטה הטכנולוגיה לירידה של 0.4%, בפתיחת המסחר בוול סטריט. דאו ג'ונס דווקא מצליח לשמור על מגמה חיובית ונסחר בעלייה קלה של 0.15%.

הודעתו מאמש של נגיד הבנק הפדרלי הפורש אלן גרינספאן, התקבלה באדישות יחסית בשווקים. גריספאן העלה את הריבית פעם נוספת - בפעם הארבע עשרה ברציפות - ב0.25% ל-4.5%, אך המדדים בוול סטריט כמעט שלא הגיבו לחדשות.

גוגל, שפיספסה את התחזיות לרבעון הרביעי מאבדת בשעה זו כ-10% ומושכת אחריה את מניות הטכנולוגיה. החברה רשמה ברבעון הרביעי רווח נקי של 372.2 מיליון דולר, או 1.22 דולר למניה, זינוק של 82% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת. עם זאת, בניכוי סעיפים חד פעמיים רשמה החברה רווח של 1.54 דולר למניה - רווח נמוך באופן ניכר מתחזית האנליסטים לרווח של 1.76 דולר למניה. החברה דיווחה על זינוק של 86% בהכנסותיה בתקופה המדווחת ל-1.92 מיליארד דולר, הודות להמשך מגמת ההתרחבות של שוק הפרסום באינטרנט.

שווי השוק של גוגל, שהונפקה באוגוסט 2004, מתקרב ל-130 מיליארד דולר - שווי שוק דומה לזה של חברת המחשוב IBM ולא הרבה פחות משווי השוק של ענקיות טכנולוגיה דוגמת מיקרוסופט ואינטל.

מבול הדו"חות נמשך, טיים וורנר פירסמה את תוצאותיה (המניה עולה כעת ב-1.6%). בזירת המקרו, נתוני מכירות הרכב של ינואר צפויים להיחשף ומניות פורד וג'נרל מוטורס נסחרות לקראתם בירידות של 0.9% ו-0.5%, בהתאמה.

מחיר הנפט נסחר כעת ללא שינוי כמעט, ברמה של 67.9 דולר לחבית, לקראת פרסום מלאי הנפט מאוחר יותר היום.

בקרב הישראליות, הוצאות פחת ומימון גדולות שלחו את טאואר סמיקונדקטור להפסד שנתי של 203 מיליון דולר, הגדול בתולדותיה. עם זאת, ברבעון האחרון עברה החברה לרווח EBITDA, והציגה שיפור של 51% בהכנסות מהרבעון הקודם, ל-31 מיליון דולר וזו הסיבה לכך שהמניה פתחה בעלייה של 3.8% ל-1.64 דולר, לאחר עלייה של 9% מתחילת 2006.

קמטק מזנקת ב-6.5% ל-5.4 דולרים, לאחר שהודיעה, כי חתמה על עסקה למכירת מערכות פגאסוס ודראגון בטייוואן בהיקף של 1.9 מיליון דולר. מנכ"ל החברה הוסיף, כי החוזה החדש תומך בהערכות שפירסמה החברה לגבי הכנסות של 23-20 מיליון דולר ברבעון הנוכחי.

הנציגה הישראלית החדשה, אינקרדימייל (IncrediMail), ממשיכה ליהנות מסנטימנט חיובי גם ביומה השני בנאסד"ק. אמש השלימה החברה הנפקה מוצלחת בנאסד"ק וזכתה לקבלת פנים חמה היום בוול סטריט עם עלייה של 13.5% ל-8.5 דולרים - גבוה בדולר מהמחיר שנקבע בהנפקה ואשר היה בחלק העליון של טווח המחירים המקורי שהוצע למשקיעים. את המסחר היום היא פתחה בעלייה של 2.2% ל-8.7 דולרים.

גילת, שהודיעה היום כי תפרוש רשתות תקשורת לווייניות עבור ארבע מחברות הטלקום הגדולות בקזחסטאן, מגיבה לחדשות בתוספת של 3.5% ל-5.9 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully