וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בקריקט יש גזענות

רועי פרידמן

30.1.2006 / 15:03

פקיסטן עולה ליתרון אחרי היום השני בקראצ'י. הגזענות מרימה ראש באוסטרליה, כשקיצוניים התגרו בשחקני דרום אפריקה

המגמה של המגישים נמשכה ביום השני כאשר פקיסטן הצליחה להשיג יתרון קל על הודו. מוחמד אסיף פוסל 4 שחקנים, ועבד-א-רזאק שלושה נוספים, כאשר רק יובראג' סינג עם 45, ואירפן פת'אן עם 40 תורמים עם המחבט להודים. פקיסטן פוסלת את הודו בסופו של דבר ל-238, עם יתרון מינימלי של 7 נקודות.

פקיסטן פותחת את הסיבוב השני כאשר אימרן פרחאת וסלמאן בוט שמים 109 נקודות לוויקט הראשון. פרחאת היה הראשון להגיע ל-50, מ-70 כדורים, וסלמן הגיע מיד אחריו, מ-72 כדורים. הם לא נשארו הרבה כאשר סוראב גנגולי פוסל את סלמן ל-53, ומיד אח"כ פת'אן פוסל את פרחאת ל-57. יוניס ח'אן ומוחמד יוסוף המשיכו לחבוט עבור הפקיסטנים, והם סגרו ביחד את היום השני ביתרון גדול.

תוצאה

פקיסטן 245 ו-173 ל-2 (יוניס ח'אן 25, מוחמד יוסוף 30)
הודו 238

פקיסטן ביצרון של 180 נקודות עם 8 פסילות ביד.


האם המסע הנוכחי של נבחרת דרום אפריקה באוסטרליה יהיה המסע האחרון שלה שם? ג'ראלד מג'ולה, מנכ"ל ההתאחדות הדרום אפריקאית, צוטט בעתון "קייפ טיימס" כשאמר: "זה חמור מאד, ואם זה יימשך, אנחנו נשקול אם לחזור לסדרות נוספות בעתיד". מיעוט של חלאות גזעניות החליט להתגרות בשחקנים הדרום אפריקאיים, כאשר הארועים החמורים ביותר היו בטסט הראשון בפרת'. כן דווח על ארועים נוספים גם בבריזביין, סידני, ובמלבורן, שם הורחקו "צופים" מהמשחק ב-MCG.

"זה לא הוגן כלפינו עם ההסטוריה שלנו, זה דבר שלא חשבנו שנפגוש בו", אמר מג'ולה. "הדבר היותר מעציב היא העובדה שזה קרה בכל רחבי אוסטרליה, ולא רק במדינה מסויימת או עיר מסויימת". ההנהלת ההתאחדות רצתה בהתחלה להמעיט בערך המקרים אך בהתייעצות עם השחקנים הם הבינו שהמקרים היו די חמורים מכדי להתעלם מהם. דרום אפריקה לא תחרים ארועים נוספים באוסטרליה, מאחר והיא עלולה להקנס ע"י ה-ICC. ההתאחדות האוסטרליה, הודיעה שהיא תנקוט צעדים חמורים נגד כל מי שמעורב בארועים כאלו, והיא תפעל למניעת המשך הארועים. ריקי פונטינג, הקפטן האוסטרלי, גינה את הארועים הנ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully