וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא בוש מקנא באחיו החדש, ביל קלינטון

רויטרס

31.1.2006 / 0:00

קלינטון ובוש האב התקרבו לאחר שעסקו בגיוס תרומות לנפגעי הצונאמי באסיה ואיזורי אסונות ההוריקנים בחופי מפרץ מקסיקו

נשיא ארה"ב, [[ג'ורג' בוש]], אמר כי [[ביל קלינטון]] הפך כל כך קרוב לאביו עד שהנשיא הדמוקרטי לשעבר הוא ממש כמו בן משפחה. נשיא ארה"ב לשעבר, [[ג'ורג' בוש (האב)]] עבד עם קלינטון בגיוס תרומות לנפגעי הצונאמי באסיה ואזורי האסון של ההוריקנים בחופי מפרץ מקסיקו.

כאשר התייחס הנשיא המכהן, ג'ורג' וו. בוש, ליחסי אביו וקלינטון אמר "כן, הוא (בוש האב מ.וו.) ואחי החדש". עם זאת, העיד כי הקשר בין השניים הוא טוב, וכי כיף לצפות במערכת יחסים זאת.

בעת הלווית האפיפיור יוחנן פאולוס השני, אמר בוש כי כיף לו לצפות בתקשורת בין אביו לקלינטון. לדבריו, באחד מן הימים גם הוא ישתייך למועדון הנשיאים לשעבר, ו"גם אני אחפש מה לעשות.."

לדברי בוש, נשיאים לשעבר חולקים חוויות נדירות אשר אחרים לא יכולים להבין, ולכן הוא יכול להבין למה נשיאים לשעבר מצליחים להניח מאחור חילוקי דעות ישנים. בוש העיד על עצמו כי הוא בודק מה שלומו של קלינטון מדי פעם.

בראיון, שנערך ברשת NBC, אמר בוש כי "קלינטון אומר דברים שהופכים את זה לברור ששנינו משדרים על אותו הגל לגבי תפקיד הנשיא. זה רק הגיוני, זה המשותף לשנינו". בוש התייחס בעליצות גם להשערה כי הסנאטורית לבית קלינטון, הילארי רודהאם, תתמנה למועמדת מטעם הדמוקרטים למרוץ לנשיאות. בוש, שאמר בעבר שהיא מפחידה, התייחס לאפשרות כי סדר מאיישי משרת הנשיא יהיה "בוש, קלינטון, בוש, קלינטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully