וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דין סיני משדך מיליארדרים לבתולות

30.1.2006 / 16:37

בעקבות חבר עשיר שהתקשה למצוא כלה מתאימה, הא שין הקים עסק שאחראי לפירסום מודעה בעיתון, מסנן את המועמדות ומוביל לחתונה

כלכלת [[סין]] נמצאת בצמיחה מהירה, וכנראה שזה היה רק עניין של זמן עד שהכסף ישפיע גם על האהבה והנישואין, כפי שהוא משפיע על כל פן בחייהם של הסינים שהוא מגיע לידיהם – בעיקר ב[[שנגחאי]], לב הקפיטליזם הסיני.

הכל החל כשפרסומאי ועורך דין ישבו עם חברם, שעשה הון אבל היה מוטרד מגירושיו שחלו לא מזמן – ומהקושי במציאת כלה מתאימה חדשה. "תפרסם מודעה", צחק הפרסומאי. אבל מי שלקח את ההערה ברצינות היה דווקא עורך הדין, שפרסם עבור חברו מודעה בעיתון: "מיליארדר מחפש כלה בתולה".

במונחי דולרים ולא ין, המיליארדר מתברר "רק" כמיליונר, אבל כנראה שגם זה תואר מספיק על מנת למשוך 600 סיניות לענות למודעה ולכלול תמונה ואת כל הפרטים האישיים האפשריים. הרשימה צומצמה למאה, 20 מהן הוזמנו לריאיון, ואחת נישאה לחברו של עורך הדין.

הניו יורק טיימס מדווח, כי הפרסום לפני כשנתיים, הביא להקמתה של תעשייה קטנה, המקיפה מאות עשירים בודדים וגדודים של נשים, שרובן טוענות שהן בתולות וכולן מקוות להינשא לכספו של מישהו. עורך הדין שהתחיל את הכל, הא שין, אמר שיותר מחמישים מיליארדרים כבר פנו אליו. כמה מהם שכרו אותו, ולשלושה מאלה הוא הצליח למצוא נשים בעזרת התהליך שפיתח, האורך שלושה חודשים. במהלך החיפושים הא אפילו מצא כלה גם לעצמו, בין הנשים שפסלו לקוחותיו.

הא מתגאה בכך שהיוזמה שלו התפשטה בשנגחאי ובסין ויצרה שגרה חדשה עבור העשירים. מה שהוא מזכיר הוא הויכוח המר שניטש בין תומכי השיטה והנהנים ממנה לבין קולות מסורתיים יותר, המוצאים בה ניצול ציני של הכסף מצד אחד ונטישת הדרכים הסיניות המסורתיות מצד שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully