וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצבה של הפעוטה שאביה התעלל בה מוסיף להיות קשה

30.1.2006 / 12:00

התינוקת בת ה-3 חודשים מאושפזת בבית החולים הדסה עין כרם עם חבלות קשות בגופה. האב טען בתחילה שהחבלות נגרמו מתאונה אך מאוחר יותר הודה בחקירתו

מוסיף להיות קשה מצבה של הפעוטה בת ה-3 חודשים, שאושפזה אתמול עם חבלות קשות בגופה. החבלות נגרמו, על פי החשד, על ידי אביה. התינוקת הובהלה אתמול כשהיא מחוסרת הכרה וכשהיא בסכנת חיים לבית החולים "שערי צדק" בירושלים. מאוחר יותר הועברה לבית החולים "הדסה עין כרם" בעיר.

על פי החשד, החבלות נגרמו על ידי אביה כאשר היה תחת השפעת סמים. בתחילה טען האב, כי פציעת בתו נגרמה מתאונה, אולם בחקירתו חזר בו האב והודה כי הוא אכן היכה אותה. כבר לפני כחודש פנה השירות למען הילד לבית המשפט בבקשה שיאשר את הוצאת התינוקת מחזקת הוריה מחשש שתיפגע. אולם, השופט החליט שלא להענות לבקשת העמותה והשאירה בחזקת הוריה. מהנהלת בתי המשפט נמסר בתגובה, כי "בתיקים המתנהלים בבית המשפט לנוער עומדת טובת הילד לעיני השופט".

מנהלת השירות למען הילד במשרד הרווחה, אלה בלאס, אמרה הבוקר בראיון לגלי צה"ל, כי מקבלי ההחלטות נמצאים במצוקה כשהם נאלצים להכריע בנושאים כאלה: "ההזדהות עם ההורה הביולוגי היא כל כך גדולה, עד כדי כך שלפעמים מי שמשלם את המחיר הם הילדים. אולי הגיע הזמן שתוקם איזו ועדה, שתבדוק אם מדובר בקבוצה מסוימת של שופטים שלא מקבלת את חוות הדעת של פקידי הסעד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully