וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו השווה נצחון חמאס לעליית הנאצים

עופר אדרת, צלם: רועי בית לוי

30.1.2006 / 0:00

ראשי הליכוד תקפו בכנס במלון פארק בנתניה את אולמרט וממשלתו. נתניהו: קם צורר חדש. ישראל כץ: הם רוצים שנחזור לים, לרוסיה, למרוקו ולפולין

מערכת וואלה!

בנימין נתניהו, יו"ר הליכוד, השווה אמש בכנס פעילים במלון פארק בנתניה את עליית חמאס לשלטון ברשות הפלסטינית לעליית המפלגה הנאצית לשלטון בגרמניה. "קם צורר חדש" אמר נתניהו. "כשהיטלר קם, אמרו שהשילטון ימתן אותו ושהוא לא מתכוון למה שהוא אומר. כך גם היה כשקם משטר האייטולות וכשקם משטר הטאליבן. מדובר בתנועות אחוזות תאוות רצח וצריך להאמין למה שהם אומרים". נתניהו התייחס גם לדגל חמאס ואמר כי "הירוק של הפלסטינים אינו מלבלב אלא מסוכן".

שר הבריאות לשעבר, דני נוה, פתח את נאומו במילים "כאן, במלון הזה, שילמתם מחיר כבד. הסיבה לעליית חמאס היא שהפלסטינים הגיעו למסקנה שישראל נכשלת, שישראל תלך לעוד נסיגות חד צדדיות, ושהממשלה מבצעת נסיגות ללא תמורה".

ישראל כץ, שר החקלאות לשעבר, אמר בנאומו כי העם הפלסטיני הצביע בעד פלסטין השלמה בלי יהודים. "הם רוצים שנחזור לים, לרוסיה, למרוקו ולפולין" אמר כץ.

סילבן שלום, שר החוץ לשעבר, אמר כי "חמאס מלמד כבר מהגן שהיהודים הם חיות, ומי שאשם בעליית חמאס היא הממשלה בראשות אולמרט".

חבר הכנסת גדעון סער תקף את כהונתו של אהוד אולמרט כראש עיריית ירושלים ואמר שירושלים של אולמרט היא העיר הכי ענייה והכי מלוכלכת. "יש לה גירעונות של מיליארדים והכי הרבה הגירה שלילית" ציין סער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully