וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס ניצחה את דטרויט

29.1.2006 / 18:51

הסטארס זכו בשוט אאוט, כדי להעלות את מאזן נצחונותיהם ל-34 והשאירו את הרד ווינגס על 33. קולומבוס הפתיעה את נאשוויל

דאלאס - דטרויט 1:1 (1:2 לדאלאס בפנדלים)

מייק מודאנו כבש את השער המכריע בשוט אאוט לזכות הסטארס, שזכו בניצחון מספר 34 העונה. והגיע הזמן להיסטוריה של מרטי טורקו, שבפעם הראשונה ב-11 הנסיונות האחרונים ניצח את הרד ווינגס. טורקו עצר 27 נסיונות של שחקני דטרויט, שכבשו בפאוור פליי שער מידי תומאס הולסטרום בתחילת השליש השלישי. אבל חמש דקות לסיום איזן יירי להטינן והמשחק הלך להארכה.


פילדלפיה - טמפה ביי 6:0

שאט אאוט מכאיב לפיליז בבית, כשהפעם לא ג'ון גרהאם כי אם שון ברק רושם את ההשתקה עם 38 עצירות. פרדריק מודין כבש שער אחד בכל שליש, שלושה בסך הכל, כדי לתת לאלופה ניצחון מרשים. דן בויל, וצלאב פרוספאל וראיין קרייג עם השערים האחרים.


ניו יורק ריינג'רס - פיטסבורג 1:7

יארומיר יאגר, כמובן, עמד במרכז הניצחון של הריינג'רס על החבר'ה (לשעבר בקרוב?) של מריו למיו. הצ'כי הפטיש הבקיע צמד ובישל שער אחד, מרטין רוסינסקי הבקיע אחד והכין שניים ומיקאל רוזסיבאל עם שער ואסיסט היו הכוכבים המשניים בהצגה של ניו יורק. שער מספר 25 העונה לסידני קרוסבי, שתמיד כובש לפנגווינס.


לוס אנג'לס - אנהיים 6:2

אנהיים תשתנה בקרוב מאוד, עוד חודשיים וחצי או קצת יותר, לפחות בשם, לאחר שהבעלים החליטו להוריד את ה"מייטי" מה"דאקס" (ואז יהיו מסכנים כל הראפרים בכאילו שקנו חולצות שלהם בשנות ה-90). אבל בינתיים הם מנצחים, ורשמו הישג יפה בדרבי של לוס אנג'לס. קורי פרי הבקיע צמד והכין אחד, סקוט נידרמאייר הבקיע אחד והכין שניים ואנדי מקדונלד היה אחראי לשלושה בישולים.


בוסטון - איילנדרס 4:3

זה היה משחק תמים למדי עד השליש השלישי. אבל אז העלה טרנט האנטר את האורחים ליתרון, לפני שפי ג'יי אקסלסון ובראד בויס הפכו את התוצאה ל-2:3 לברוינס. במצב הזה הבקיעו אלכסיי ז'יטניק ומארק פריש, שכבש כשלסיום נותרו 11 דקות את השער המכריע במשחק. האנטר רשם מלבד השער גם שני אסיסטים.

שוב סוער בין ונקובר לקולורדו

פיניקס - סן חוזה 2:6

הקויוטיז קורצים לפלייאוף עם בליץ יפה של תשע דקות בשליש השני, שעיצב את הניצחון. קרטיס ג'וזף מנע 34 נסיונות הבקעה, מייק קומרי הבקיע שני שערים וקית' בלארד כבש אחד והוסיף שני אסיסטים. ג'ונת'ן צ'יצ'ו, האיש עם השם הכי מגניב בליגה, כבש אחד ובישל אחד לשארקס.


טורונטו - מונטריאול 4:3

סאקו קויבו הבקיע צמד, כולל את שער הניצחון דקה בתוך ההארכה ובישל אחד, כדי לעמוד במרכז הניצחון. אבל מי שכיכב הוא דווקא האיש שלא שיחק - המגן בראיין מק'קאבי. האיש נעדר שמונה משחקים, ובלעדיו המייפל ליפס הם 8:0. אאוץ', כואב. יאן בוליס ואלכסי קובאלב עם השערים הנותרים למונטריאול, דארסי טאקר, אלכסנדר חבאלוב וקן קלי עם השערים לטורונטו.


קרוליינה - אטלנטה 1:4

אוהו, כמה שההוריקנס חמים. ניצחון מספר 36 לקרוליינה, כשג'אסטין וויליאמס, בכושר מעולה, שוב כובש. רק 17 עצירות למרטין גרבר, מה שהספיק לניצחון ה-13 ב-14 משחקיהם האחרונים של ההוריקנס. קווין אדמס כבש את שערו ה-50 בקריירה לתוך רשת חשופה לקראת הסיום.


קולומבוס - נאשוויל 3:4

הפתעה גדולה כשהבלו ג'אקטס יוצרים לעצמם מומנטום קטן. דייויד ויבורני הבקיע שני שערים, וסייע לקבוצתו להיחלץ מפיגור 3:2 אחרי שכבר הובילה 0:2. ויבורני כבש את הראשון של קולומבוס וגם את האחרון, דקה וחצי לסיום. משחק גדול לראטיסלאב קלסלה עם שלושה אסיסטים לבלו ג'אקטס.


קולורדו - ונקובר 3:3 (0:1 לקאנוקס בפנדלים)

יארקו רוטו הכניע את דייויד אבישר בפנדלים, אבל עזבו, כמו כל משחק בין האווס לקאנוקס, גם פה היו מכות, ומהסוג המשובח. אלכס אולד היה גיבור הניצחון בפנדלים, לאחר שקודם לכן מנע 40 פעם מהפאק להיכנס. טוד ברטוזי זכה לשריקות בוז, כפי שתמיד קורה בדנבר כשהוא נכנס לאולם, אבל גיבור המכות היה יאן לאפרייר מקולורדו, שנכנס בברייאן אלן בשליש הראשון ובאמא של ראיין קסלר בשני. הם רוצים יריבות? הנה להם יריבות", אמר לאפרייר. מארק סבאטוס כבש שני שערים בפרק זמן של פחות משתי דקות כדי להחזיר את האווס מפיגור 3:1, עד להפסד בפנדלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully