וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמידי ביה"ס בארה"ב ירקדו כדי להוריד במשקל

28.1.2006 / 10:23

בתי הספר בווריג'יניה המערבית החליטו לאמץ את משחקי הריקודים הממוחשבים, כדי לסייע במלחמה בהשמנה בקרב התלמידים

בתי הספר ב[[ווירג'יניה]] המערבית (אחת המדינות בארה"ב בה אחוזי ההשמנה גדולים ביותר) החליטו לאמץ את משחקי הריקודים הממוחשבים, כדי לסייע במלחמה ב[[השמנה]] בקרב התלמידים.

הבי.בי.סי מדווח, כי נכון לעתה מדובר בפרוייקט ניסויי המופעל רק בבתי ספר מעטים בווירג'יניה (הנמצאת במקום הראשון מבחינת מדדי לחץ הדם בארה"ב), אך הוא יורחב לכל בתי הספר הציבוריים בווירג'יניה. מדובר בעמדות למשחקי ריקודים בהן הילד מזיז את רגליו על מזרן מיוחד תוך שהוא מעתיק את צעדי הריקוד המופיעים על מסך המחשב.

בתחילת שנת 2005 הוכנסו משחקי ה- Dance Dance Revolution ל-20 בתי ספר ציבוריים. כעת, לאחר הצלחת הניסוי במערב וריג'יניה מתכננים להרחיב את הפרוייקט ל-157 בתי ספר יסודיים ובהמשך לכל 753 בתי הספר הציבוריים. הדבר אומר שבסופו של דבר, המשחקים יהיו זמינים לכ-280 אלף תלמידים בבתי ספר ציבוריים ברחבי וירג'יניה.

בתי הספר במדינה אף מגבשים תוכנית לימודים מיוחדת סביב הערכה כדי להבטיח שהם יהיו בשימוש ועל מנת לעקוב אחר הצלחת הפרוייקט. המורים מקווים כי המכשירים יעודדו את התלמידים, שלא חובבים ענפי ספורט אחרים בהם ניתן לקחת חלק במסגרת בית הספר, להיות פעילים מבחינה גופנית. המכשירים לא יחליפו את שיעורי החינוך הגופני, אך הם יאפשרו לתלמידים לקבל אופציה נוספת לפעילות גופנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully