וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריקט: ניצחון לאוסטרליה על סרי לנקה

רועי פרידמן

27.1.2006 / 10:16

הנבחרת גברה במשחק השביעי בטורניר המשולש באדלייד על הסרי לנקים, ופתחה פער של חמש נקודות מהיריבה ושש מדרום אפריקה

במשחק מספר 7 של הטורניר המשולש באוסטרליה, ניצחון אוסטרלי במשחק מעניין. מרוואן אטאפאטו הקפטן האורח מחליט לחבוט ראשון, אבל המגישים האוסטרלים, לא נתנו לחובטים האורחים לפתח את הסיבוב. שלושה חובטים צברו מעל 30 נקודות, ושלושה נוספים מעל 25 נקודות, אבל למרות האיזון, כשהתוצאה הגבוהה ביותר בסיבוב היתה 34 נקודות של ג'יהן מובאראק.

כמו שבפוטבול יש מושג שנקרא "להזיז את השרשראות", היינו לקדם כל הזמן את הכדור בהתקפה, יש מושג דומה בקריקט, שתרגומו, "לגרום ללוח התוצאות לזוז כל הזמן", וזה מה שהמגישים האוסטרלים בעצם מנעו מהחובטים האורחים. אנדרו סיימונדס פסל שלושה חובטים, נת'ן בראקן ובראד הוג' פסלו שניים כל אחד, הוג ספג רק 35 נקודות ב-10 אוברס שהגיש, גלן מק'גראת' עם 26 נקודות חובה, ב-8 אוברס. סרי לנקה מסיימת עם 218 נקודות ל-8 פסולים.

אחרי פתיחה מהירה של אדם גילכריסט, שמשיג 34 נקודות ב-33 כדורים (מובאראק עשה את זה ב-47 כדורים לשם השוואה), נוואן קולאסקרה פוסל אותו ואת בראד הודג'. סיימון קטיץ' משיג 52 נקודות, הכי הרבה במשחק, אלבל כשאוסטרליה בדרך לניצחון, מותיה מוראליטאראן פוסל את אנדרו סיימונדס ודמייאן מרטין בשלושה כדורים, ואוסטרליה 175 ל-5, כשהמשחק נפתח מחדש. מייקל האסי ומייקל קלארק מביאים את הארחים לניצחון חשוב.

תוצאה

סרי לנקה 218 ל-8 (50 אוברס)
אוסטרליה 210 ל-5 (48 אוברס, 3 כדורים)

אוסטרליה מנצחת ב-5 וויקטס. אנדרו סיימונדס נבחר לאיש המשחק.

טבלה

אוסטרליה 14 נקודות מ-5 משחקים
סרי לנקה 9 נקודות מ-5 משחקים
דרום אפריקה 8 נקודות מ-4 משחקים.

משחק מספר 8 ייערך ביום ראשון, שוב בין אוסטרליה לסרי לנקה, בפרת'. שידור ישיר ב-FOX ב-07:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully