וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה מפרגנת וקונה

ציפי ערוסי, סופרת וואלה! סלבס בצרפת

27.1.2006 / 16:53

דקה אחרי שקנתה בית נוסף ולאחר 10 שנים שלא הראתה את פניה אצל גוטיה, הגיעה נערת הרחבות לתצוגת ההוט קוטור החגיגית של המעצב

השבוע מבשרים צהובוני בריטניה כי הדיווה המתקמבקת לנצח, מדונה, קנתה בית נוסף, שני במספר, צמוד לאחוזה האוף-לונדונית שלה. הבית עלה לזמרת כ-900,000 פאונד על פי ההערכה (למעלה מ-7 מליון שקל) ואמור לשמש בעיקר את הצוות שלה. הוא ממוקם בקצה החווילה שלה, שעלתה בעצמה כ-7.5 מיליון פאונד.

עוד השבוע, וזמן קצר אחרי שנודע כי הזמרת הבריזה מטקס פרסי המוזיקה הצרפתיים (ראו קישור), הגיעה מדונה לפריז, כדי לפרגן לחבר הוותיק, שהפך אחר כך לצ'ילבה ואחר כך שוב לחבר קרוב. כזכור, הקשר בין השניים התחיל בעיצוב חזיית השפיצים המפורסמת והמחוך למופע "בלונד אמבישן", בתחילת העשור הקודם.

השבוע באה נערת הרחבות לבירה הצרפתית, כדי להיות אורחת הכבוד בתצוגת ה"הוט קוטור" החצי שנתית שלו, בהצגת קולקציית קיץ 2006. בלי גיא ריצ'י (מה שעוזר לבסס את השמועות על פירוק הנישואים - ראו קישור #2), אבל עם שישה שומרי ראש - שלא מנעו ממנה התחככות פיזית מפתיעה בציפי ערוסי - התיישבה אסתריקה בשורה הראשונה ושמרה על הבעה קפואה, גם כאשר התצוגה הסתיימה בעיבוד המדובר שלה ל"אם ננעלו" (המשולב בשיר Isaac) של עפרה חזה המנוחה. אגב, אותו השיר פתח תצוגה אחרת לא מכבר, של המתחרה הגדול ג'ון גליאנו לבית דיור. אותו גליאנו, הוא זה שמלביש לא מעט את מדונה בשנים האחרונות.

ביצה של תווים ובדים, ורק וואלה! סלבס מרגישה שהיא הופכת לתחייה אדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully