וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעל: נחזיק בנשק עד סוף הכיבוש

28.1.2006 / 0:05

מנהיג החמאס היושב בסוריה אמר: "מפת הדרכים לא מקובלת. רק השימוש בכוח הביא לתוצאות". לדבריו, הוא מתכוון לשוב לשטחים

מנהיג החמאס בסוריה, חאלד משעל, דוחה את הדרישה לפרוק את ארגונו מנשקו. בראיון לעיתון איטלקי אמר משעל, כי "מפת הדרכים" האמריקאית לא מקובלת על חמאס, שכן היא מטילה דרישות כבדות מדי על הפלסטינים. "אנו נחזיק בנשקנו כל עוד נמשך הכיבוש, שכן רק השימוש בכוח הביא לתוצאות", אמר, בהתייחסו לנסיגה מעזה.

משעל הודיע גם, כי בכוונתו לשוב לשטחים. בעיתון "אל קודס" דווח, כי גורמים באיחוד האירופי אמרו שיבדקו עם ישראל וארה"ב אפשרות לחזרתו של משעל לישראל.

אולמרט שוחח עם מובארק ועבדאללה

ממלא מקום ראש הממשלה, אהוד אולמרט, קרא לקהילה הבינלאומית לתבוע מארגון חמאס להתפרק מנשקו. בגלי צה"ל דווח, כי אולמרט שוחח עם נשיא מצרים, חוסני מובארק, ומלך ירדן, עבדאללה, ואמר להם כי יש לבטל את אמנת הארגון הקוראת להשמדת ישראל. הוא הוסיף כי אין בדעתו לשתף פעולה עם ממשלת פלסטינית שתכלול נציגי חמאס.

בקול ישראל דווח, כי מובארק אמר לאולמרט, כי בשבוע הבא ידון עם ההנהגה הפלסטינית בתוצאות הבחירות. מלך ירדן, עבדאללה, אמר לאולמרט כי הפלסטינים צריכים לגלות אחריות והלחליט על המשך דרכם.

יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, אמר, כי יבקש מחמאס להקים את הממשלה הבאה. במסיבת עיתונאים שכינס אבו מאזן, הוא אמר כי פתח במגעים עם כל המפלגות שהשתתפו בבחירות, וכי "רק טבעי שהמפלגה המנצחת תתבקש להקים ממשלה".

ראש הרשימה הארצית של חמאס, איסמעיל הניה, אמר היום כי ייפגש בימים הקרובים עם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן. הניה אמר: "טלפנתי ליו"ר הרשות מחמוד עבאס וסיכמנו להיפגש בקרוב בעזה".

בקול ישראל דווח כי מוסא אבו-מרזוק, ממנהיגי חמאס, אמר שארגונו ימשיך להיאבק בכיבוש הישראלי, וכי אין בכוונת ארגונו להכיר בזכותה של המדינה הציונית להתקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully