וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקיד הקבלה היפני החדש: רובוט "הלו קיטי"

רויטרס

26.1.2006 / 18:26

חברת כוח אדם יפנית משכירה רובוט בדמות החתולה הפופולארית כפקידי קבלה ורובוטים לטיפול בקשישים, ובכך חוסכת משכורת של עובד אנושי

חברת כוח אדם יפנית החלה להתמחות, מלבד בשיבוץ עובדים אנושיים, בתחום חדש: רובוטים. החברה מציעה רובוטים כעובדים זמניים לדפלק קבלה, ורובוטים לטיפול בקשישים וסיוע בבתי חולים.

זקוקים לעובד זמני בדלפק הקבלה של החברה? עבור רק 50,000 ין (2,000 ש"ח), חלק קטן מאוד ממשכורתו של עובד זמני ביפן, חברת PeopleStaff תשלח אליכם רובוט בדמות החתולה הפופולארית "האלו קיטי". הרובוט מסוגל להבחין בנוכחות מבקרים, לברך אותם ואפילו לגלגל שיחה במשך כמה דקות כדי לשעשע את המבקרים בזמן שהם ממתינים.

החברה מציעה גם את שירותיו של איפבוט, שמגלגל שיחה לא עם לקוחות אלא עם קשישים, הזקוקים לתפעול המוח כדי להימנע מדמנציה. הרובוט משוחח איתם, מציג להם חידות מעניינות ובעיות מתמטיות. הוא גם יודע לתשאל אנשים לגבי מצבם הבריאותי, כך שהוא אטרקטיבי במיוחד לבתי אבות ובתי חולים.

עובד אנושי באותו תפקיד עולה כ-300,000 ין לחודש (12,000 ש"ח), אמר דובר של חברת PeopleStaff. אולם, מתוך גילוי נאות הוא אמר שהרובוט לא יכול לבצע את כל התפקידים שבן אדם מסוגל להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully