וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכירה: מיכל ההשקייה של הלוויתן מלונדון

26.1.2006 / 10:46

צוות הצוללנים שניסה לסייע לנקבת הלוויתן שנקלעה בסוף השבוע לנהר התמזה העמיד למכירה באינטרנט מספר פריטים ממבצע החילוץ

חמישה ימים עברו מאז נכשלו מאמצי ההצלה של נקבת ה[[לוויתן]] שהופיעה במפתיע במימי נהר התמזה ב[[לונדון]] וכבר ניתן למצוא פריטים מאותו מבצע חילוץ מסובך, המוצעים למכירה פומבית באינטרנט. ארגון "הצוללנים להצלת חיים", שפעל במהלך סוף השבוע לשיקום מצבה של נקבת הלוויתן, בת ה-11, והחזרתה לים הפתוח, פרסם רשימת פריטים ששימשו את כוחות ההצלה.

אחד הפריטים המבוקשים ביותר הוא מיכל השקיה בו השתמש צוות ההצלה כדי למנוע את התייבשותה של הלוויתנית. עד כה נסק מחיר המיכל האדום לסכום של 115,000 לירות שטרלינג, אולם בארגון מעריכים כי לא כל ההצעות אמיתיות וקיים חשד לזיופים ולכן בוחנים את האפשרות להתחיל את המכירה הפומבית מהתחלה.

אחד מחברי צוות ההצלה של נקבת הלוויתן ניסה לעודד את הרוכשים ואמר כי "זו הזדמנות לרכוש סמל של תקווה, פיסת היסטוריה ולתרום את הכסף למטרה נעלה, הכל בבת אחת" אמר ל-BBC. ביום שלישי השבוע עמד מחיר מיכל ההשקייה על 10,000 לירות שטרלינג, ובתוך שעה קפצו המחירים ל-99,000 פאונד. אמש נחצה קו ה-115,000 פאונד עבור המיכל.

באתר eBay המליצו לאנשי ארגון הצוללנים לאשר השתתפות במכירה הפומבית רק למי שאושר בעבר על ידי האתר. "זה ממש מביש, במיוחד כשמדובר בכספים שיועברו לצדקה" אמרה דוברת האתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully