וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אהרון הכחיש בתוקף שהוא תומך ב"קדימה"

25.1.2006 / 19:58

דובר קדימה פרסם מברק ששלח ותיק תנועת העבודה לאולמרט ובו הביע לכאורה את תמיכתו. בן אהרון: אני תומך בנחישות בעמיר פרץ

דובר מפלגת "קדימה" הודיע הערב, כי [[יצחק בן אהרון]], מאושיות תנועת העבודה וחבר במפלגת העבודה, שלח מברק למ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט, ובו הודיע על תמיכה באולמרט. לפי הודעת קדימה, כתב בן אהרון: "כולנו איתך... ונכונים לכל אשר תקרא".

בן אהרון מסר הערב בתגובה: "אין דבר ארסי, וכמעט פלילי, מאשר לייחס משמעות פוליטית לברכה תמה וערכית לאדם, שבא למלא מקומו של מנהיג חולה. הרי הדבר האנושי ביותר הוא לתת חיזוק לאדם שצריך למלא מקום בשעת משבר כזו. אם אשלח ברכה לשרת המשפטים על איזו פסיקה נאה, אין זה אומר שאני מצטרף לדעתה. לאן הגענו שאדם לא יכול לבטא ברכה ליריב פוליטי? אני כמובן לא רק חבר בעבודה אלא צמוד בכל נפשי ובנחישות למירוץ של עמיר פרץ לראשות הממשלה".

ממפלגת העבודה נמסר בתגובה: "בן אהרון הוא תומך נלהב במועמדותו של פרץ וחבר במטה מטר"ה של [[לובה אליאב]]. מדובר במכתב שנשלח לאולמרט לאחר אשפוזו של שרון. אנשי אולמרט ביקשו מבן אהרון רשות לפרסם את המכתב, ומשסירב, פרסמו את המכתב בכל זאת".

בן אהרון, דמות מיתולוגית בפוליטיקה הישראלית בכלל ובמפלגת העבודה בפרט, היה חבר כנסת בכנסת הראשונה עד הרביעית ובכנסת ה-7 וה-8 מטעם סיעות המערך, אחדות העבודה ומפ"ם. הוא היה ממנהיגי [[השומר הצעיר]], מזכ"ל ההסתדרות לשעבר ושר התחבורה בממשלות ישראל התשיעית והעשירית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully