וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי ת"א ישירו למען מני לוי

25.1.2006 / 13:49

ביציעים יפצחו בשירה המונית להחלמתו של השחקן במשחק ביום ראשון מול סכנין. נציג המשפחה: "מודה לכל האוהדים בישראל"

אוהדי מכבי ת"א ינצלו ביום ראשון הקרוב את משחקה של קבוצתם מול בני סכנין (20:50) כדי לשלוח איחולי החלמה למני לוי. בין הדקה ה-9 לדקה ה-12 יקומו יושבי היציעים בבלומפילד וישלחו ברכות החלמה לשחקן. לוי התמוטט ב-26 בינואר 2002 באיצטדיון טדי, במשחק הקבוצה מול בית"ר ירושלים.

אורי משיח, מראשי חוג האוהדים, הסביר: "9 הייתה הדקה בה נפל מני לוי ו-12 היה מספר החולצה שלו. הכנו פליירים עם מילות השיר "לחזור לחיים" של הזמר רוני אחיאל, ואנו מתכוונים לחלק אותם לכל יושבי היציעים". משיח ציין כי נציגי האוהדים הופתעו מכך שלוי עצמו מכיר את מילות השיר ושהזמר היה בעבר שכנו.

אחיו של מני, דודו, ביקש להודות באמצעות תומר יעקב ושי מזרחי, מראשי אירגון ה"אולטראס" שביקרו הערב (רביעי) בביתם, לאוהדי שאר הקבוצות בארץ. "קיבלנו תמיכה לא רק מאוהדי מכבי ת"א, גם מאוהדי סכנין, בני יהודה, בית"ר ירושלים והתרגשנו מאוד".

משיח מספר כי בביקורים האחרונים החל לוי להגיב: "אני רק יכול להגיד שמביקור לביקור אנחנו אופטימיים. שמונה חודשים אני מבקר בבית המשפחה ואני מזהה שיפור. המחסום היחיד שנשאר הוא שהוא ידבר, ואני מאמין שבעתיד זה יקרה". על התמיכה בלוי אמר משיח: "היינו רוצים שהשירה הזו והעידוד יימשכו כל השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully