וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר הביישנות

25.1.2006 / 11:06

אדם שפגש בחורה בשם סבין במהלך טיול בקובה אך התבייש לבקש את מספר הטלפון שלה, שולח 3,700 מכתבים לכל הבחורות שעונות לשם הזה בבלגיה

לביישנות יש מחיר. את המסקנה הזאת למד על בשרו בחור קנדי שפגש במהלך חופשה בקובה אישה בלגית בשם סבין. הבחור, מארק לנצ'נס, פגש את האישה במהלך נסיעת אוטובוס להוואנה. "ישר הייתה בינינו כימיה ובילינו יחד לאורך כל היום, אבל הייתי ביישן מידי בשביל לבקש ממנה את הטלפון שלה או את הכתובת" אמר לנצ'נס שהחל השבוע במסע ייחודי למציאת סבין.

"הגעתי בחזרה לקנדה והבנתי שסבין יכולה להיות האישה של חיי, אז התחלתי לחפש אחריה. כל מה שאני יודע הוא שהיא מדברת צרפתית ושהיא טיילה בקובה יחד עם חברה בשם קלרה". לנצ'נס בדק באינטרנט את מספרי הטלפון והכתובות של כל הנשים בשם סבין בבלגיה והופתע לגלות כי ישנן 3,700 בחורות בשם סבין במדינה.

אתר אננובה מדווח, כי ללא היסוס החליט לנצ'נס לשלוח מכתבים לכל אותן בחורות, בתקווה שאחת מהן תהיה אותה בחורה עמה בילה בקובה. עד כה הוא כתב מכתבים לכל הנשים העונות לשם סבין בבריסל. בקרוב הוא ישלח מכתבים לעיר נאמור ולאחר מכן לשאר המדינה. "זה עולה לי הרבה כסף" אמר לנצ'נס. "אני רק מקווה שהמספר שלה לא חסוי ושהיא באמת מופיעה בספר טלפונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully