וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק חודש, נאשוויל ניצחה

24.1.2006 / 20:45

הפרדאטורס גברו 2:3 על הרד ווינגס, במשחק שהופסק ב-0:1 לטובתם לפני כחודשיים. דאלאס וקרוליינה התאוששו

דטרויט - נאשוויל 3:2

לפני כחודשיים התמוטט שחקן הרד ווינגס, יירז'י פישר, על הקרח, פונה לבית חולים והמשחק הופסק במצב 0:1 לנאשוויל. לפנות בוקר חודש המשחק מאותה נקודה, כשהתברר שהשער של סטיב סאליבן מאז עשה את ההבדל. 39 עצירות לתומאס ווקואון ושער של סקוט הארטנל עשר דקות לסיום היו גם הם גורמים לניצחון של הפרדאטורס.


פילדלפיה - פיטסבורג 2:4

יש דברים שלא משתנים. אחד מהם הוא שקבוצת הפוטבול של פיטסבורג תמשיך לנצח. השני הוא שקבוצת ההוקי תפסיד. L עשירי רצוף לפנגווינס, שראו את מייק קנובל מבקיע אחד ומבשל אחד. סיימון גאנייה חתם את התוצאה עם שער מספר 33 העונה.


וושינגטון - בוסטון 3:2

ויין פרימו כבש פעמיים ובראד בויס הגדיל בשליש השני, כשהקפיטאלס החלשים לא יכלו לעשות כלום בנדון, מלבד לצמק מידי בראיין ווילסי וברוקס ליץ'.


קרוליינה - מונטריאול 3:7

כמה טוב שהקנדיינס מגיעים העירה, ובמיוחד טוב לאריק סטאאל וג'אסטין וויליאמס. השניים כבשו צמד ובישלו שער אחד כל אחד, כשבשער מחפה קאם וורד, במשחק סולידי של 31 עצירות. זה היה ניצחון מספר 33 להוריקנס.


אוטאווה - טורונטו 3:4

דניאל אלפרדסון המשיך להפציץ, עם שער מספר 30 ואסיסט אחד. מייק פישר, טיי דומי ובראיין סמולינסקי השלימו את מסכת ההבקעות של הסנאטורס, שכבר צעדו ביתרון 1:4, בטרם צימקו קייל וולווד וניק אנטרופוב.

סט. לואיס מוחצת את ונקובר

סט. לואיס - ונקובר 0:4

אווווו, לזה לא ציפו בבריטיש קולומביה. הפסד חוץ קשה לקאנוקס, שנכנעו ליכולת משובחת של קרטיס סנפורד, עם 34 עצירות. מייק סילינג'ר, ולאדימיר אורצה, כריסטיאן בקמן ופיטר קייאנק היו שותפים לניצחון ה-11 בסך הכל העונה של הבלוז, שכבשו ב-24 נסיונות בסך הכל.


דאלאס - פיניקס 1:4

מרטי טורקו מאז שחתם חוזה נותן משחק טוב, שניים לא. הוא לא נתן משחק מי יודע מה, אבל מנע 17 שערים מול התקפה אנמית של הקויוטיז. כמו כן הסתייע בשני אסיסטים של מייק מודאנו ובשערים של סרגיי זובוב, יוסי יוקינן ברנדן מורו וג'ייסון ארנו, שהפכו פיגור של 1:0.


אדמונטון - קלגארי 3:1

שני הכוכבים הרגילים של הפליימס סחבו אותם על הגב גם במשחק הזה. מיקה קיפרוסוף מנע 31 שערים וג'רום איגינלה הבקיע צמד, כדי לסחוף את קלגארי לניצחון מספר 29 העונה. כריסטיאן הוסליוס הבקיע את השער הנוסף. אלס המסקי הישווה זמנית בתחילת השליש השני.


לוס אנג'לס - אנהיים 2:2 (2:3 לקינגס בפנדלים)

אחרי שניצחו בסן חוזה את השארקס, חזרו הקינגס הביתה כדי לפגוש יריבה אחרת מקליפורניה, וזה לא היה קל. ג'ו קורבו הבקיע את השער המכריע בפנדלים, אחרי שלוק רוביטאיי כבש תשע דקות לסיום הזמן החוקי את השער המשווה. זה היה שיוויון שני במשחק לקינגס, לאחר שפרנסואה בושמין הבקיע פעמיים (אחת בפאוור פליי) לאנהיים ואלכסנדר פרולוב איזן זמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully