וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיכון אלון ברמת השרון נתן 21% למרצ

24.1.2006 / 19:17

התיכון ערך הדמיה של מערכת הבחירות, כולל פאנל בהשתתפות מגוון מועמדים לכנסת. קדימה במקום הראשון עם-39% מהקולות

לאחר שבמשך שבוע שלם תיכון "אלון" ברמת השרון הפך להדמיה של מערכת הבחירות בזעיר-אנפין, היום התקיימו בו ה"בחירות" לכנסת ה-17. 500 תלמידי התיכון הצביעו דרך אתר האינטרנט של בית הספר והעניקו את מירב הקולות – 39% - לקדימה.

אחרי קדימה הפתיעו התלמידים עם 21.4% למרצ-יחד, בניגוד לציבור שנותן לה בסקרים רק 3-5 מנדטים. העבודה קיבלה 14.5% ושינוי, שבמרבית הסקרים האחרונים לא עוברת את אחוז החסימה, זכתה ל-7.3% מקולות תלמידי התיכון, מעל ש"ס (3.6%). הליכוד קיבל רק 3%.

במשך השבוע התחלקו חברי מועצת התלמידים לתשעה תאי מפלגות, וגייסו תלמידים נוספים לפעילות תעמולה. הם הציגו את מצעי הבחירות במצגות ובסרטים, אחרי עבודת תחקיר שעשו בשיתוף מורים. הקבוצות בדקו את המצע של המפלגה אותה הם מייצגים וקיבלו חומרי הסברה ממטה המפלגה.

אתמול הגיעה ההדמייה לשיא עם פאנל בחירות בתיכון, בו השתתפו מועמדים אמיתיים לכנסת ה-17: יוסי ביילין - מרצ-יחד, השר רוני בר-און – קדימה, פרופ' אבישי ברוורמן – עבודה, ח"כ גדעון סער – ליכוד, אילן ליבוביץ – שינוי, ח"כ עיסאם מחול - חד"ש וח"כ יצחק כהן – ש"ס.

בבית הספר "אלון" הביעו שביעות רצון מהתהליך, ואמרו "אנו תקווה שתלמידנו ינבאו במשהו את התוצאות האמיתיות של הבחירות הארציות, או לפחות יבטאו את הלכי הרוח בקרב בני הנוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully