וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: פרץ היה צריך לשלב את פרס ואותי בהנהגה

24.1.2006 / 11:07

ראש הממשלה לשעבר אמר כי לא מאוחר לפעול בדרך הנכונה, אבל הוסיף כי "המפלגה יכולה גם להתמודד בבחירות בלעדיי". ח"כ כבל הביע תמיכה בשילובו ברשימה

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, אומר כי יו"ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ, היה צריך למצוא את הדרך לשלב את שמעון פרס ואותו בהנהגת המפלגה. לדבריו, "כעת העניין מאחוריי ואני לא עוסק בו. מפלגת העבודה יכולה להתמודד בבחירות גם בלעדיי, ועדיין לא מאוחר מדי לפעול בדרך נכונה".

בראיון לקול ישראל אמר ברק, כי הוא לא התמודד ב[[פריימריס]] בעבודה משום שסבר ש"המפקד שנעשה אינו ראוי". בשבוע שעבר הודיע פרץ כי לא ישריין מקום ברשימה לברק. לפי ההערכות, פרץ לא יסכים שברק יהיה שר בכיר אם מפלגת העבודה תיכנס ל[[קואליציה]] בממשלה הבאה. "ברק לא יהיה חלק מהרשימה וגם לא יובטח לו תיק הביטחון, אלא שותפות בהנהגה ותיק מרכזי בממשלה" אמר פרץ לערוץ 2. עם זאת, פרץ לא מתנגד לכך שברק יהיה שר בממשלה הבאה, אך לא שר בכיר.

מאז הפריימריס במפלגה התבטאו רבים מבכירי המפלגה בנושא ואמרו כי הם מוכנים לשלב את ברק, שלא התמודד בבחירות המקדימות, אם כי לאו דווקא על חשבונם. מזכ"ל מפלגת העבודה, ח"כ איתן כבל, אמר היום, כי "אהוד ברק, ככל שזה תלוי בי, יותר מראוי להיות חלק מההנהגה של מפלגת העבודה. אני מטפל בזה לאורך כל הזמן. אשתדל לעשות הכל, כדי שהוא יכול להיות חלק בלתי נפרד מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully