וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן לאדן סייע במכירות ספר המבקר את ארה"ב

רויטרס

22.1.2006 / 16:50

מנהיג אל קאעדה המליץ בקלטת חדשה לקרוא ספר השולל את מדיניות החוץ של ארה"ב, ובכך גרם לעלייה של ממש במכירות

עלייה עצומה ובלתי צפויה נרשמה בשבוע האחרון במכירות ספר המבקר את מדיניות החוץ של ארצות הברית. הסיבה לקפיצה הפתאומית במכירות היא דבריו של מנהיג אל קאעדה, אוסאמה בן לאדן.

ספרו של ויליאם בלום, "מדינת הנוכלות: מדריך לכח העל היחיד בעולם", דורג במקום ה-209,000 באתר האינטרנט אמאזון עד שבן לאדן הזכיר אותו בקלטת השמע שפירסם ביום חמישי שעבר. ביום שישי, הגיע הספר למקום ה-30 ברשימה של אמאזון.

בן לאדן אמר בדבריו, כי אל קאעדה מתכננת פיגועים נוספים ברחבי ארצות הברית, וגם פנה אל האמריקאים ואמר כי יהיה זה מאד שימושי עבורם, אם יקראו את הספר המדובר.

"הייתי מאד מופתע ואפילו המום ומשועשע, כשגיליתי שכך התבטא בן לאדן", אמר הסופר, ויליאם בלום. "שמחתי מאד, ידעתי שזה יעזור למכירות הספר ולא ממש הטריד אותי ממי זה הגיע, בתנאי שהמישהו הזה מזדהה איתי בחוסר שביעות הרצון כלפי מימד זה של מדיניות החוץ בארצות הברית", הוסיף בלום.

יתר על כן, אמר בלום, כי חלק ממכריו וקרובי משפחתו חששו שהתבטאותו של בן לאדן תגרום לכך שירצו להזיק לבלום, אולם הוא אמר כי לא קיבל איומים וכי איננו מודאג.

ספרו בן 320 העמודים של ויליאם בלום, שפורסם בשנת 2000, מתחיל בפרק שנקרא "מדוע טרוריסטים ממשיכים להיטפל לארה"ב". המשפט הראשון בפרק זה טוען, כי מלחמתה של וושינגטון בטרור, נועדה לכישלון, בדיוק כמו שמלחמתה בסמים נועדה לכך. גם ספריו האחרים של בלום, נוגעים באותו נושא, וזכו לכותרות כגון: "רציחתה של התקווה: צבא ארה"ב והתערבות ה-CIA מאז מלחמת העולם השניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully