וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' חבש כמותג אופנה

22.1.2006 / 10:17

חברת אופנה דנית החליטה לשלב לוגואים של ארגוני טרור בליין חולצות חדש, החולצות מגיעות עם אזהרה שהלובש עובר על החוק

חברת האופנה הדנית 'לוחמים ואוהבים' Fighters and Lovers החליטה, בצעד מעורר מחלוקת, להדפיס חולצות עם לוגואים של ארגוני טרור נבחרים מרחבי העולם. בין הלוגואים ניתן למצוא את זה של [[ארגון החזית העממית]] של ג'ורג' חבש, ו"פארק" - ארגון טרור קולמביאני, הפעיל במדינה כבר 40 שנה, ומעבר לעשרות אלפי ההרוגים שנגרמו בעקבות התקפותיו, משמש שחקן פעיל בסחר הסמים המשגשג במדינה.

ליין האופנה החדש עורר כבר תגובות נזעמות בקולומביה. שר החוץ הקולמביאני קרולינה ברקו אמר בתגובה, כי ממשלתו שלחה מחאה חריפה לממשלה הדנית באומרה כי "פרסום סיסמאות ותרומה לארגון טרור פעיל היא פעולה שנוגדת כל נורמה בין לאומית". הודעה זו פורסמה לאחר שנודע, כי מכל חולצה שתימכר יתרמו 3 יורו למוסדות הקשורים לארגונים.

בתוך כך דיווח ה-BBC, כי כל לקוח יקבל יחד עם החולצה אזהרה לפיה יתכן שיעבור על החוק כשילבש אותה. זאת, עקב החוק האירופי הטרי שאוסר על תמיכה פומבית בארגוני טרור. דובר החברה אמר בתגובה, כי "אנחנו לא מודאגים מכך שנגרר לבתי המשפט. הלקוחות שלנו מחליטים אם הם תומכים או לא תומכים בארגונים שמופעים על החולצות. בכל מקרה אני לא רואה בעיה בתמיכה בארגונים שתומכים במתן חינוך כמו החזית העממית", סיכם הדובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully