וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדר בבלגאן - עידכון

23.1.2006 / 10:07

הרבה מאמנים עברו תפקיד ב-NFL. מי הלך, מי נשאר, מי יוצא לקריירה חדשה? העידכון האחרון: גארי קוביאק הוא מאמן יוסטון, דיק ג'אורון בדרך לבפאלו

המינוי החדש והטרי ביותר בליגה הוא זה של גארי קוביאק, מי שהיה מתאם ההתקפה של דנבר, הודיע מייד בתום משחק ההפסד לפיטסבורג בגמר ה-AFC, כי הוא מדרים לטקסס ויהיה מאמן היוסטון טקסאנס. בשל השתתפותה של דנבר בפלייאוף, יוסטון לא יכלה להתנות חוזה עם קוביאק עד שתסתיים עבורו העונה.

בפאלו עומדת להחתים את דיק ג'אורון, ששימש בשנתיים האחרונות כמתאם ההגנה של דטרויט. ג'אורון זכה בתואר "מאמן השנה" ב-2001, לאחר שהוביל את השיקאגו ברס לפלייאוף, בצורה דומה בה עשה זאת לאבי סמית' השנה.

מייק מולארקי, מי שעזב את בפאלו, יהיה מתאם ההתקפה במיאמי. מייק מארץ מהסט. לואיס ראמס עשוי לשבת בצד ולנוח בעונה הקרובה.


אז מה עוד קרה וקורה בגזרת ה-AFC?

מזרח:

בניו אינגלנד ביל בליצ'יק ימשיך לפחות עוד עונה ובמיאמי ניק סייבן גם הוא חתום. הניו יורק ג'טס והבפאלו בילס עשו שינויים.

הג'טס החתימו את אריק מאנג'יני, בן 35, ששימש העונה כמתאם ההגנה של הניו אינגלנד פטריוטס. אחרי 14 שנות אימון בליגה, מאנג'יני הפך למתאם לעונה אחת בלבד, בטרם לקחו אותו הסילונים במקום הרמן אדוארדס שעזב. הפעולה הראשונה שלו: פיטורי מתאם ההגנה, דוני הנדרסון, מאמן התופסים פפ המילטון ומאמן הטייט אנדים ג'ון זרנהייט.

הבפאלו בילס פיטרו את המנכ"ל טום דונהיו (בוווווווווווווווווווז) ובעקבותיו הלך המאמן מייק מולארקי, שהודיע על הפסקת עבודתו. אל הצוות הניהולי הצטרף מארב לוי הותיק, שהצעיד את הקבוצה לארבעה גמרים רצופים בתחילת שנות ה-90. הבילס עדיין לא מצאו מאמן, וכרגע מראיינים את דום קייפרס, שפוטר מיוסטון בסוף העונה, ואת ג'ים קאלדוול, ששימש כעוזר המאמן של טוני דאנג'י באינדיאנפוליס קולטס בעונה האחרונה.

צפון:

אין שינוי בגזרה. רומיאו קרנל ימשיך בקליבלנד, ביל קווהר בפיטסבורג, מרווין לואיס בסינסינטי ובראיין ביליק בבולטימור.

דרום:

בית מעניין במיוחד. ג'ף פישר ימשיך בטנסי וג'ק דל ריו בג'קסונוויל. ליוסטון נמאס מדום קייפרס והיא אמרה לו שלום בתום העונה האחרונה. עם בואו הצפוי של רג'י בוש לטקסס, יגיע גם קוביאק לקבוצה.

הגזרה החמה היא אינדיאנפוליס. מעמדו של טוני דאנג'י לא ברור אחרי הכישלון בפלייאוף האחרון. המאמן עצמו אמר שיקח לעצמו זמן לחשוב אחרי הטרגדיה של מות בנו אבל גם אם יחליט בעצמו להמשיך, לא בטוח שיתקבל בזרועות פתוחות, בעיקר עם רוחות שינשבו מכיוון פייטון מאנינג. רצוי לעקוב אחרי הקולטס בשבועות הקרובים.


מערב:

מייק שנהאן ימשיך בדנבר, אבל יהיו שינויים בכל שאר הקבוצות. הקנזס סיטי צ'יפס שכרו את שירותיו של הרמן אדוארדס, שאימן את הניו יורק ג'טס עד העונה. אוקלנד פיטרה את נורב טרנר, שמצא את דרכו כמתאם התקפי בסן פרנסיסקו פורטי ניינרס. הריידרס מחפשים מאמן, וכמו תמיד אצל אל דייויס, זו תהיה קרוסלה עצבנית. מספר המועמדים כרגע ירד, כשהמוביל בהם הוא בובי פטרינו, מאמן לואיוויל.

בסן דייגו ימשיך מרטי שוטנהיימר כמאמן ראשי, אבל מבצע שינויים בסגל. בכל מקרה, גם אם רשמית הוא ממשיך, שינוי בחודש הקרוב לא יתקבל שם בהפתעה.

NFC: אפילו יותר בלגאן

מזרח:

כרגע לפחות לא קורה שם שום דבר בגזרת המאמנים הראשיים. טום קאפלין נשאר בג'איינטס, אנדי ריד באיגלס, ביל פארסל בדאלאס וג'ו גיבס בוושינגטון. אבל הרדסקינס צירפו כמתאם התקפי את אל סונדרס, שעיצב את ההתקפה החולנית של הקנזס סיטי צ'יפס. יהיה מעניין להסתכל על הקונספט ההתקפי של הקבוצה הזו בעונה הבאה.

צפון:

בלגאן אימים. לאבי סמית' ימשיך בשיקאגו, כל שאר הקבוצות מצאו או ימצאו מאמן חדש. דטרויט פיטרה במהלך העונה את סטיב מריוצ'י במהלך חג ההודיה, ולאחרונה הודיעה על מאמן חדש: רוד מארינלי. מארינלי היה מאמן קו ההגנה של טמפה ביי באקנירס מ-1996, וב-2002 קודם להיות עוזר המאמן של ג'ון גרודן. תחת מונטה קיפין, הוא היה אחראי להתפתחות של ההגנה המשובחת של הבאקנירס.

מינסוטה אמרה שלום למייק טייס. במקומו הגיע בראד צ'ילדרס בן ה-49, שהיה עוזר המאמן של אנדי ריד בפילדלפיה מ-1999. ארבע שעות נסיעה ממיניאפוליס, קיבל גם מייק שרמן את המגף עם בעיטה מהגרין ביי פאקרס. הוא פינה את מקומו למייק מקארת'י, ששימש בעונה החולפת מתאם ההתקפה של הסן פרנסיסקו פורטי ניינרס והיה מאמן הקוורטרבקים בפאקרס ב-1999.

דרום:

אין שינוי בשלוש קבוצות. ג'ים מורה ג'וניור ימשיך באטלנטה, ג'ון פוקס בקרוליינה וג'ון גרודן בטמפה ביי. מי שכן עשתה שינוי היא הניו אורלינס סיינטס שהעיפה, סוף סוף, את ג'ים האסלט. במקומו הגיע שון פייטון, פייטון שימש כעוזר המאמן של ביל פארסלס בדאלאס, שם מילא גם את תפקיד המפקח על משחק המסירה (?)

מערב:

מייק הולמגרן והסיאטל סיהוקס ימשיכו את ההתקשרות ביניהם, וכמוהם גם דניס גרין ואריזונה ומייק נולאן וסן פרנסיסקו. סט. לואיס נפרדה ממייק מארץ כמאמן ראשי, ובמקומו צירפה את סקוט ליינהאן, שהיה מתאם ההתקפה של המיאמי דולפינס בעונה האחרונה, ולפני כן עשה עבודה טובה במינסוטה. הראמס חשבו תחילה על מאמן עם אוריינטציה הגנתית לאור הניסיון הרע עם מארץ, אך החליטו לבחור בסופו של דבר בליינהאן.

זהו בינתיים. בוודאי יהיו עוד שינויים במרוצת החודש וחצי הקרובים. כשיהיו - נעדכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully