וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוינטל מכחיש הצבת קדמי בראש שינוי

20.1.2006 / 17:11

מוקדם יותר דווח, כי ראש לשכת הקשר "נתיב" לשעבר, יעמוד בראש התנועה במקומו של יוסף לפיד. לשכת לפיד: לשינוי יש רק יו"ר אחד

רון לוינטל, מקום 2 ברשימת שינוי לכנסת, מכחיש הדיווחים לפיהם פנה ליעקב קדמי, ראש לשכת הקשר "נתיב" לשעבר, בבקשה שיעמוד בראש רשימת שינוי במקומו של יוסף לפיד. דוברו של לוינטל אמר לוואלה! חדשות, כי נציגי הרשימה אמנם נפגשו עם קדמי, אך לא ביקשו ממנו לעמוד בראש התנועה. עם זאת, הדובר אישר כי נעשו מספר פגישות עם מועמדים אפשריים לעמוד בראש התנועה, אך קדמי הוא לא אחד מהם, לדבריו. דוברו של לפיד, אמר שלמפלגת שינוי יש רק יושב ראש אחד, ולאף אחד אין יכולת להחליפו.

כתבת "הארץ", לילי גלילי, דיווחה מוקדם יותר, שקדמי נענה לפנייתם של קבוצת אנשי שינוי בראשותו של לוינטל. עד לאחרונה התכוון קדמי להתמודד בבחירות בראשות רשימה עצמאית. בשנה האחרונה עשה מאמצים להקים "רשימה רוסית", מתוך הערכה שציבור דוברי הרוסית זקוק עדיין לייצוג עצמאי. לפני כחודש החליט לוותר על רעיון זה. את תגובתו של קדמי על הידיעה לא ניתן היה להשיג.

הצבתו של קדמי בראשות שינוי צפויה לשנות גם את קהל היעד של הרשימה, שתפנה דגש יתר לציבור דוברי הרוסית באופן שיכול להשפיע על חלוקת הקולות במגזר זה. על פי הסקרים האחרונים כשליש מציבור דוברי הרוסית מתלבטים עדיין למי להצביע בבחירות הקרובות. תשעה המנדטים של דוברי הרוסית שהלכו אוטומטית לקדימה הם ברובם מנדטים אישיים של [[אריאל שרון]] וגם עליהם ניטש עתה מאבק בין כל המפלגות.

צעירי מפלגת שינוי הפגינו הבוקר מול ביתו של לפיד, וקראו לו לפרסם בדחיפות את כוונותיו בנוגע להמשך דרכו במפלגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully