וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטית עיוורת חזרה לראות לאחר התקף לב

20.1.2006 / 8:22

ג'ויס ארץ' בת ה-74, התעוורה לפני 25 שנים. לאחר 3 ימים של מאבק על חייה התעוררה - כשהיא רואה. "הזדקנת", אמרה לבעלה

בריטית בת 74 שהיתה עיוורת במשך 25 שנים התעוררה בבית החולים לאחר התקף לב – וגילתה שמאור עיניה חזר, והיא יכולה לראות. "הזדקנת", אמרה לבעלה, שעמד ליד המיטה. בסוכנות AFP דווח כי הרופאים, שנלחמו על חייה במשך שלושה ימים, לא מצליחים להבין כיצד האישה, ג'ויס ארץ', חזרה לראות. בבית החולים וולגרייב בו היא מאושפזת, בקובנטרי, קוראים למקרה "נס רפואי". בעלה בן ה-77 לא האמין לה בתחילה עד שבחן אותה בעזרת צבעי בגדיו ונוכח כי היא רואה אותם.

עיתוני האזור הראו את ארץ', קורנת משמחה, בזרועות בעלה אריק כשהם חוגגים את יום הנישואין החמישים שלהם בשבוע שעבר. "ברגע שהתחלתי לחזור להכרה ופקחתי את העיניים צעקתי 'אני רואה! אני רואה!'", אמרה ארץ'. "אמרתי "כשהסתכלתי במראה אמרתי לבעלי 'הזדקנת, אה?', אבל חשבתי לעצמי 'גם אני הזדקנתי'. במבט הראשון במראה חשבתי 'זו באמת אני?'. הרבה דברים השתנו".

"אני אוהבת לצאת לטייל, עכשיו", היא צוטטה באחד העיתונים. "אני יכולה להביט מסביב ולראות את העצים, והסנאים והיונים". ארץ' לא ראתה את חמשת ילדיה מאז שהיו נערים, ומעולם לא ראתה את 12 הנכדים שלה ואת שלושת הנינים.

ארץ' סובלת מגלוקומה, אבל הרופאים אמרו כי הם לא חושבים שזו היתה הסיבה להתעוורותה. מצד שני, הם גם מצליחים לגלות את הסיבות האמיתיות שגרמו לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully