וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטורולה: רווח רבעוני של 1.2 מיליארד דולר

רונן סרברניק

19.1.2006 / 23:35

לעומת רווח של 647 מיליון דולר בתקופה המקבילה. מכירות הרייזור - כשליש מכלל מכירות הטלפונים הסלולריים של מוטורולה

יצרנית הטלפונים הסלולריים השנייה בגודלה בעולם, מוטורולה (סימול MOT), רשמה גידול של 18% במכירותיה ברבעון הרביעי של השנה, על רקע הצלחת דגם הרייזור. תוצאות החברה במהלך הרבעון עמדו בתחזיות האנליסטים, אך לא הרגיעו אותם בנוגע לעתיד המגזר. המניה יורדת בכ-7% במסחר לאחר הסגירה.

מוטורולה רשמה רווח נקי של 1.2 מיליארד דולר, 47 סנט למניה, לעומת רווח של 647 מיליון דולר, או 26 סנט למניה, בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. לאחר ניכוי הכנסות חד פעמיות, רשמה החברה רווח של 35 סנט למניה, לעומת תחזית אנליסטים לרווח של 34 סנט למניה.

מכירות החברה עלו לרמה של 10.43 מיליארד דולר, לעומת מכירות של 8.84 מיליארד דולר בתקופה המקבילה בשנה הקודמת ולעומת תחזיות אנליסטים להכנסות של 10.5 מיליארד דולר. החברה מכרה 44.7 מיליון טלפונים סלולריים, מעט פחות מתחזיות האנליסטים למכירת 45 מליון יחידות.

"אנו מאוד מרוצים מתוצאותינו ברבעון הרביעי ובשנה כולה", אמר אד זנדר, מנכ"ל ויו"ר החברה. "מוטורולה ממשיכה בייצור ובשיווק מוצרים ופתרונות ללקוחות המאמצים את השקפתנו לעתיד אלחוטי", הוא הוסיף.

ברבעון הראשון של 2006 צופה החברה לרשום מכירות של 9.5-9.3 מיליארד דולר. כמו כן צופה החברה לרשום רווח של 29-27 סנט למניה, הכולל הוצאה חד פעמית של 2 סנטים למניה.

ברבעון האחרון מכרה מוטורולה כ-10 מיליון מכשירי טלפון מדגם רייזור, מתוך 44.7 מיליון מכשירי הטלפון שמכרה במהלך הרבעון. זאת, לעומת מכירה של 6.5 מיליון מכשירי רייזור ברבעון הקודם. מחיר היחידה הממוצע של הרייזור עומד על כ-200 דולר. לפיכך, מהוות מכירות הרייזור כשליש מכלל מכירות הטלפונים הסלולריים של מוטורולה.

ביום שלישי הודיעה מוטורולה כי הגיעה להסכם לרכישת קריטל קומיוניקיישנס השוודית (Kreatel Communications), המפתחת ממירים דיגיטליים מבוססי אינטרנט (IPTV). תנאי העסקה לא פורסמו.

השלמת העסקה, הכפופה לתנאי סגירה, צפויה במהלך הרבעון הראשון של 2006. הנהלת קריטל ועובדיה, יישארו ממוקמים בשוודיה. לפי הודעת החברה, על לקוחותיה של קריטל נמנות ספקיות שירותים כמו טלפוניקה הספרדית, טליה סונרה השוודית ו-KPN ההולנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully