וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניגריה תאסור נישואים חד מיניים

19.1.2006 / 23:02

הממשלה תאסור התארגנויות חד מיניות ואלו שיחטאו, אם בהיותם הומוסקסואלים או בעריכת טקס הנישואים, צפויים ל-5 שנות מאסר

ממשלת ניגריה צפויה לאשר חוקים האוסרים קיום יחסים נישואים חד מיניים והתארגנויות לקבלת הכרה וזכויות לחד מיניים במדינה. הסיבה לכך, היא ההתפתחויות בנושא החקיקה במערב, דוגמת בריטניה שאישרה לאחרונה נישואים חד מיניים. העונש הצפוי בחוק לאלו הלוקחים חלק בהתארגנות כזאת יעמוד על חמש שנות מאסר.

שר ההסברה הניגרי, פרנק נוויק, אמר ל-BBC כי הממשלה עורכת צעדי מנע בשל ההתפתחויות בתחום בעולם. לדבריו, עבור רוב החברות במדינה יחסים חד מיניים, מעשי סדום ודומים להם נחשבים לנתעבים. יחסים הומוסקסואלים כבר אסורים במדינה, ובצפון ניגריה העונש לנאשמים הוא סקילה.

שר המשפטים, באיו אוג'ו, אמר כי החוק החדש גם יאסור כל מחאה לבקשת זכויות או הכרה על ידי הומוסקסואלים. ראש הכנסייה האנגליקנית במדינה, הארכיבישוף פטר אקינולה, היה לאחד המתנגדים הקולניים ביותר נגד נישואים חד מיניים. נשיא המדינה, אולוסגן אובנגו, תמך בפומבי בעמדות הכנסייה האנגליקנית בנושא הומוסקסואליות. בדברים שנשא בכנס של הכנסייה האנגליקנית בשנת 2004 אמר כי הנטייה ההומוסקסואלית היא "אנטי תנ"כית, לא טיבעית ובוודאי שאינה אפריקאית".

ניגריה, המדינה המאוכלסת ביותר ביבשת אפריקה, מחולקת בין רוב מוסלמי בצפון ונוצרים בדרום. חמישה מחוזות בצפון המדינה נשלטים על ידי חוקי האיסלאם, הדורשים מוות בסקילה על עבירות ניאוף, הכוללות בתוכן גם יחסים הומוסקסואלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully