וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב חורג בניו יורק הרג בת 7 בגלל יוגורט

19.1.2006 / 10:58

אביה החורג של ניקסמארי בראון נהג לכלוא אותה בחדר ולהתעלל בה. בשבוע שעבר, עקב חשד לגניבת יוגורט, זה נגמר ברצח

ילדה בת 7, שנרצחה על ידי אביה החורג בגלל שהוא חשד בה שגנבה את היוגורט שלו, הובאה אתמול למנוחות בדרום מנהטן. הגשם השוטף לא מנע מאלפי ניו-יורקרים לחלוק כבוד אחרון לילדה האומללה, ולהביע את זעמם על המעשה המחריד.

באתר תחנת החדשות בכבלים "ניו יורק 1" דווח, כי ניקסמארי בראון בת ה-7 היתה קורבן להתעללות חוזרת ונשנית מצד הוריה. התובעים מאשימים כי היא ננעלה, נקשרה לכיסא ועונתה לעתים קרובות בחדר אחורי מטונף שאחיה ואחיותיה כינו "החדר המלוכלך".

התובע המחוזי של ברוקלין, צ'ארלס היינס, אמר כי ביום האחרון לחייה, זעם אביה החורג של ניקסמארי, סזאר רודריגז, מפני שחשב שהיא גנבה את היוגורט שלו וגרמה למדפסת המחשב שלו להיתקע. על פי החשד, רודריגז הפשיט את הילדה מבגדיה, השליך אותה למים קפואים והכה אותה בראשה בעוצמה שגרמה לשטף דם במוח.

נגד רודריגז ואמה של הילדה, ניקסאליז סנטיאגו, עומדים מספר סעיפי אישום, שהחמור ביניהם הוא רצח בדרגה שנייה. על פי החוקים הקיימים, לא ניתן להרשיע אותם ברצח בכוונה תחילה. היינס אמר כי יש לשנות את החוק כך שרוצחיהם של ילדים יוכלו לקבל את העונש הכבד ביותר (שבניו יורק הוא מוות).

שני מפקחים ועובדת סוציאלית במחלקה לשירותי הילד בניו יורק הושעו ללא שכר עד לתום החקירה, אולם האבלים בלוויה של ניקסמארי זעמו בעיקר על האם, ולא יכלו להבין כיצד היתה מסוגלת להניח לבן זוגה לפגוע כך בבתה. איריס פיגרואה, תושבת העיר שהשתתפה בהלוויה, אמרה כי "בחיים לא הייתי נותנת לגבר אפילו לנסות להניח אצבע על שערה מראשיהם של ילדיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully