וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב שהרג את בתו בעינויים ניצל ממאסר עולם

19.1.2006 / 10:00

לוי לליק שהואשם ברצח התינוקת שלו לפני שנה יודה היום בהריגה, במסגרת עסקת טיעון, שעונשה המקסימלי הוא עד 20 שנות מאסר

לוי לליק, שהואשם ברצח התינוקת שלו, מיכל בת החודשיים, יודה היום בבית משפט בהריגת בתו, במסגרת עסקת טיעון, וינצל ממאסר עולם.

לליק, בן 28, הואשם כי נהג להתעלל בבתו התינוקת, להעיר אותה משנתה, להחזיקה ברגליה כשראשה מוטל כלפי מטה, ולעקם את איברי גופה. כתוצאה מכך נגרמו לתינוקת שברים בכל גופה והיא נפטרה לפני שנה. על פי כתב האישום, גם לאחר מותה, המשיך האב להתעלל בתינוקת ושפך על גופתה מים רותחים.

במסגרת עסקת הטיעון, לליק יורשע בהריגה והוא צפוי, לכל היותר, לעונש של 20 שנות מאסר. בעוד שהפרקליטות תדרוש להטיל עליו את העונש המקסימלי, ינסה פרקליטו, עו"ד יעקב שקלאר, לשכנע את בית המשפט להסתפק ב-10 שנות מאסר בלבד.

ב"ידיעות אחרונות" דווח כי שקלאר טען כי האב היה שיכור בעת המעשה, היה בדיכאון ולא שלט במעשיו. האב החשוד טען כי החזיק את בתו בידיו, בעת שהיה שיכור, נפל עימה, והיא נמחצה תחת גופו. לטענתו, לאחר מכן נכנס לפאניקה וניסה להחיותה בצורה לא הגיונית.

ב"מעריב" דווח כי הנאשם נהג להכות גם את אשתו סופיה וניסה לחנוק אותה. ביום בו נהרגה התינוקת ביקשה האם מבעלה הנאשם להשגיח עליה. בשעה שלליק נותר עימה לבד, הוא התעלל בה וגרם למותה. הוא אף לא הזעיק עזרה רופאית על מנת לנסות להציל את חיי בתו הקטנה. לאחר שנעצר האב, פתחה סופיה בהליכי גירושין מבעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully