וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יכול להיות שיש ליגה באיטליה?

18.1.2006 / 22:41

אינטר ומילאן ניצחו 0:1, וניצלו תיקו 1:1 של יובנטוס בחוץ מול קייבו. פיורנטינה הוכתה 3:1 בגנואה, פארמה ממשיכה להסתבך

הליגה באיטליה נפתחה מעט, לפחות זמנית, כשיובנטוס לא יכלה בחוץ לקייבו ואיפשרה לאינטר ולמילאן לצמק את הפער הדו ספרתי שהיה ערב המחזור ה-20.

האלופה נקלעה לפיגור במשחק החוץ מול קייבו. דניאלה פרנצ'סקיני העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-23, אבל כעבור עשר דקות איזן פטריק ויירה ועד לסיום לא הצליחה הגברת הזקנה לכבוש את שער הניצחון.

שער אחד הספיק לאינטר בטרביזו, כשחוליו ריקארדו קרוז הבקיע בדקה ה-22, והנרהזורי ניצחו 0:1, כדי לצמק את הפער לשמונה נקודות.

השלישית, מילאן, הפגינה יכולת פושרת בסן סירו וניצחה בתוצאה זהה את אסקולי. פיליפו אינזאגי כבש כבר בדקה ה-5 והשאיר את הניצחון בבית.

מי שלא השכילה לנצל את התיקו של יובנטוס היא פיורנטינה, שיצאה לגנואה למשחק מול סמפדוריה. לוקה טוני שוב כבש, כשאיזן בדקה ה-14 שער שהבקיע אנג'לו פאלומבו שלוש דקות לפני כן. אבל עוד לפני ההפסקה פתחו המארחים פער בלתי מחיק, כשמקס טונטו החזיר אותם ליתרון בדקה ה-24 ועשר דקות לאחר מכן חתם פרנצ'סקו פלאקי את התוצאה - 1:3 לסמפדוריה.

כריסטיאנו לוקארלי החטיא בעיטת-11 מטר, וליבורנו לא הצליחה להתקרב למוליכות לאחר 0:0 בחוץ מול לצ'ה, נועלת הטבלה הצמאה לנקודות. מי שכן ניצחה היא רומא, שנמצאת על גל לא רע בכלל של שלושה נצחונות רצופים. אחרי ה-0:1 ביום ראשון מול מילאן הצליחה הקבוצה מהבירה להכניע בבית גם את רג'ינה - 1:3. פרנצ'סקו טוטי כבש צמד למנצחים, בדקות 4 ו-70.

בתחתית פארמה מסתבכת. לאחר שבעונה שעברה ניצלו ברגע האחרון מהירידה, הפארמזים ממשיכים לצלול בטבלה. הם הובילו כבר 1:2 בפאלרמו במחצית (סימפליסיו בדקה ה-23 וקנאבארו בדקה ה-38 לפארמה, קוריני בדקה ה-27 לפאלרמו), אבל המארחים הגיבו בצמד בתוך דקה, של בזאגאלי (50) ודויד דה מקלה (51). דה מקלה השלים צמד אישי ומהפך גדול בדקה ה-60 כדי לקבוע 2:4 לפאלרמו.

קליארי חיכתה לדקה ה-90, בה הגיע דויד סואזו כדי לקבוע 0:1 מתוק וחשוב על סיינה. האורחים הסתבכו בתחתית בעקבות ההפסד. מסינה הובילה בבית על לאציו 0:1 משער של רפאל פריירה דה סילבה בדקה ה-22, אבל כריסטיאן מנפרדיני חילק את הנקודות ב-1:1. בתוצאה זהה סיימו אמפולי ואודינזה. טאבטנו העלה את אמפולי ליתרון בפנדל בדקה ה-52, דאל בלו הישווה כעבור שתי דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully