וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביעות רצון בעבודה מרשימתה לכנסת

18.1.2006 / 16:13

ח"כ הרצוג במקום הראשון, פינס במקום ה-2. פרץ: נמצאים כאן טובי האנשים מכל התחומים. במפלגה דוחים את הצלחת ה"דילים"

שביעות רצון במפלגת העבודה מרשימתה לכנסת. במקום הראשון ברשימה זכה ח"כ יצחק הרצוג ואחריו ח"כ אופיר פינס. יו"ר המפלגה, עמיר פרץ, אמר עם פרסום התוצאות, הבוקר בבית ברל שבכפר סבא, "מולכם עומדת הנהגת מדינת ישראל. נמצאים כאן טובי האנשים בכל התחומים והנושאים: יש פה את האנשים שיודעים לעשות ביטחון הכי טוב מכולם, יש פה חברים שיודעים לנהל משא ומתן, שעשו תהליכים מדיניים, שהיו בלב ליבה של המערכת המדינית והם יעשו את זה בצורה הטובה ביותר למדינת ישראל".

"רק אנחנו יודעים לתת ביטחון אישי במובן החברתי-כלכלי. זאת הנבחרת היחידה שיודעת מה זה אג'נדה כלכלית-חברתית, אנחנו לא רק יודעים זאת, אנחנו גם מתכוונים לכל מילה. כי כאן נמצאת הקבוצה שתשנה את סדרי העדיפיות במדינת ישראל. מכאן תבוא הבשורה למערכת החינוך, מכאן יוצאת היום הבשורה למערכת הבריאות, מערכת הרווחה, מכאן ורק כאן", קרא פרץ.

במהלך היום יצאו חברי המפלגה נגד רשימות החיסולים והדגישו כי התוצאות מוכיחות שהן לא הצליחו. ח"כ מתן וילנאי, שישובץ במקום ה-11 ברשימה, אמר "כמעט כל בכירי העבודה קמו לחסלי, אך נכשלו במשימתם".

ח"כ יולי תמיר אמרה הבוקר בראיון לגלי צה"ל כי רשימות החיסול והדילים, אם היו, לא הצליחו להשפיע על הרכב הרשימה. "דילים בסדרי גודל של מפלגת העבודה לא עובדים. בשוליים יש לזה השפעה, אבל הרשימה נבחרת בכמות כל כך גדולה של אנשים כשלכל אחד יש השיקול העצמאי שלו. חברי ובוחרי מפלגת העבודה הם אנשים בעלי עצמאות מחשבתית גבוהה והם עושים מה שהם חושבים לנכון", אמרה.

מקורביו של חבר הכנסת בנימין בן-אליעזר, שעל פי השמועות היה שותפו הבכיר של ח"כ פרץ לדיל, אמרו היום כי על פי התוצאות, לא רק שלא היה סיכום מוקדם בין השניים, אלא פרץ פעל במטרה "לחסל" את בן-אליעזר. לדבריהם, פרץ פעל להדיחו "כדי לסלול דרך לשריונו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק".

מזכ"ל מפלגת העבודה, איתן כבל, לא הכחיש את קיומן של העסקאות, אך אמר כי השפעתן מזערית: "תמיד היו דילים ותמיד היו רשימות של אנשים, אך אין לכך כל משמעות. כל הדילרים מתייחסים לציבור הרחב של מתפקדי העבודה כאילו מדובר בעדר שדוחפים לו פתק - זה לא עובד כך. אנשים לא אוהבים שאומרים להם מה לעשות. בסופו של דבר תתקבל הרשימה הטובה ביותר מבין המועמדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully