וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפלגות המתחרות מזלזלות ברשימת העבודה

18.1.2006 / 10:43

ישי: זו רשימה דלמאטית. לבנה עם נקודות שחורות. הליכוד: זו השתלטות של ההסתדרות. קדימה: מועמד חסר ניסיון עם חבורה חסרת ניסיון

במפלגות האחרות מיהרו לזלזל ברשימה שהציגה מפלגת העבודה לכנסת. בליכוד אמרו, כי "ניצחון הדיל של עמיר פרץ בפריימריס משלים את השתלטות מנגנון ההסתדרות על מפלגת העבודה".

בקדימה מסרו בתגובה לרשימה החדשה כי "דיל מפקד הארגזים ניצח, מפלגת העבודה הקיפה מועמד חסר ניסיון בחבורה חסרת ניסיון. הצבעת הסיעה לאיוש בכירי ההסתדרות ברשימה, כאפוד בפני הדחה ליום סגריר, הפכה רשמית את העבודה לסניף של ההסתדרות ואת נציגיה לבני ערובה של הוועדים הגדולים".

יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ אלי ישי, אמר כי "בחירת הרשימה מלמדת שבעבודה נבחרה רשימת "גפילטע פיש". לדבריו, "מפלגת העבודה עשתה התנתקות מעדות המזרח, מי שציפה לקבל רשימה שדרותית קיבל רשימה סביונית. היום ברור לכל מצביעי מפלגת העבודה מהו הצבע הנכון שצריך כדי לקבל פנקס מפא"י, ומי שלא בצבע הזה לא קיים. היום ברור שגם הליכוד וגם בעבודה בחרו רשימות דלמאטיות, הרוב לבן עם מעט נקודות שחורות".

יו"ר מפלגת תפנית, עוזי דיין, תקף את המנצח הגדול של הפריימריס במפלגת העבודה, יצחק הרצוג, ואמר כי "המפלגה שוב הראתה שהדג מסריח מהראש, כי הרצוג הגיע לצמרת מפלגת העבודה בגלל שניצל את זכות השתיקה בתקופה שהיה לו הרבה מה להסתיר בעניין כספי העמותות של אהוד ברק".

יו"ר מרצ-יחד, יוסי ביילין, התייחס לעובדה ששניים מתומכי יוזמת ז'נבה, יולי תמיר ואופיר פינס, ניצבים בחמישייה הראשונה של מפלגת העבודה, וקרא לעמיר פרץ, לאמץ את היוזמה לפיתרון הסכסוך עם הפלסטינים. "פרץ צריך להפסיק את העמימות המדינית, המתבטאת בסיסמאות ריקות על אחדות ירושלים, ולאמץ את יוזמת ז'נבה, הכוללת את חלוקת העיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully