וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריקט: חלוקת נצחונות בין דרא"פ לאוסטרליה

רועי פרידמן

17.1.2006 / 16:11

מזג האוויר שולט בשלושת הימים האחרונים בלהור, בסדרה בין פקיסטן להודו. ניצחון והפסד לדרום אפריקה בסדרה בבריסביין

גשם וראות לקוייה שלטו בשלושת הימים האחרונים במשחק בלאהור, בין פקיסטן להודו, כאשר שעה שוחקה שלשום, 3 שעות אתמול, ורבע שעה היום. בין לבין, תצוגת חבטות מרשימה של שני חובטים הודים מצויינים. ראהול דראוויד מסיים עם 128 בלי להפסל, אבל מי שהרשים היה ווירנדר סהוואג, שהשיג 254 נקודות, כשל-200 שלו הוא הזדקק ל-184 כדורים בלבד, שני אחרי נת'ן אסטל מניו זילנד, בהכי מעט כדורים ל-200. 46 חבטות שלו התגלגלו החוצה ל-4 נקודות כ"א, שני לג'והן אדריץ' האנגלי עם 52. ביחד הם שמו 410 נקודות לוויקט הראשון (שלוש פחות מהשיא של הטסט, ששייך לזוג הודים אחר, פנקאג' רוי וווינו מנקאד, לפני 50 שנה). כשסהוואג חבט הגשה של נאבד-אל-חסן לקמראן אקמל, שוחקו עוד 3 כדורים, לפני שהראות במגרש התדרדרה והוחלט לסיים את המשחק.

תוצאה סופית

פקיסטן 679 ל-7 סיום יזום
הודו 410 ל-1

המשחק לא הוכרע, ווירנדר סהוואג איש המשחק. הטסט השני יחל בשבת בפאייסלאבאד.


שני המשחקים בין דרא"פ לאוסטרליה נערכו בוולונגאבה בבריסביין. ריקי פונטינג זוכה בהטלת המטבע, ומחליט לחבוט ראשון, אך שון פולוק פוסל בכדור הראשון את אדם גילכריסט, וכעבור 9 כדורים גם את סיימון קטיץ'. עוד עשרים דקות עוברות, והוא שולח חזרה גם את דמייאן מרטין, אוסטרליה 29 ל-3. פונטינג ואנדרו סיימונדס מנסים לבנות בחזרה את הסבוב האוסטרלי, אך פונטיניג חובט הגשה של מונדה זונדקי שהמגיש ברפלקס מצויין תופס את הכדור, ואנדרו הול פוסל גם את סיימונדס וגם את מייקל קלארק – אוסטרליה 71 ל-6. מי שנכנסו לפעולה, היו מייקל האסי וברט לי. השניים משיגים 50 כל אחד, כשלי קובע שיא קריירה עם 57, ושמים 123 לוויקט השביעי, בכדי להביא את אוסטרליה לתוצאה סבירה. כששנייהם נפסלים, זה מביא את הסוף של הסיבוב האוסטרלי.

דרום אפריקה פתחה לא טוב את הסיבוב שלה, כשגריים סמית נפסל ע"י גלן מקגראת', וז'אק קליס נפסל כשהוא לא חוזר בזמן לרחבה שלו. בוטה דיפנאר משיג 74 כדי להחזיר את הדרום אפריקאיים למשחק, אך בדרך הוא מאבד שותפים. כשהוא נפסל בסוף, מארק באוצ'ר לקח על עצמו להביא את דרום אפריקה לעמדת נצחון, ו-62 בלי להפסל מ-61 כדורים, ביחד עם עזרה של ג'סטין קמפ, דרום אפריקה מנצחת את המשחק.

תוצאה

אוסטרליה 228 (49 אוברס 5 כדורים)
דרום אפריקה 231 ל-5 (48 אוברס ו-5 כדורים)

דרום אפריקה מנצחת בחמישה וויקטס. שון פולוק נבחר לאיש המשחק.

במשחק השני בבריסביין דרום אפריקה זוכה בהטלת המטבע, אך גריים סמית מעדיף להגיש ראשון. כשאופול תראנגה נפסל מוקדם, זה נראה כהחלטה טובה, אך צוות של 112 לוויקט השני של ג'יהן מובארק וקומאר סנגאקארה, שעוברים כל אחד את ה-50, מעמיד את הסרי לנקים בעמדה מצויינת. גם אחרי ששנייהם נפסלים, 33 של מרוואן אטאפאטו, ומשחק מרושל בשדה של הדרום אפריקאיים מביא את הסרי לנקים לתוצאה מצויינת של 282 ל-6. הדרום אפריקאיים פתחו רע מאוד, כשצ'מינדה וואס פוסל את סמית', ונוואן קולאסקארה פוסל את דיפנאר מוקדם. ז'אק רודולף עם 53 ואח"כ מארק באוצ'ר עם 62 היו היחידים שניסו לעשות משהו, אך הסוף היה בלתי נמנע.

תוצאה

סרי לנקה 282 ל-6 (50 אוברס)
דרום אפריקה 188 (44 אוברס וחמישיה כדורים)

סרי לנקה מנצחת ב-94 נקודות. קומאר סנגאקארה עם 88 נבחר לאיש המשחק. משחק מספר 4 יערך ביום ששי בטלסטרה דום, במלבורן. שידור ישיר ב-05:15 ב-FOX.


חדשות

המסע של דרום אפריקה לאוסטרליה נראה כמו מסדר חולים. ז'אק קליס, השחקן המצויין אמור מחר לחזור לדרום אפריקה אחרי פציעה במרפק. קאליס, שבספק לסדרה שתתחיל בסוף פברואר נגד אוסטרליה, מצטרף בחזרה הביתה למקאיאה נ'טיני ואנדרה נל הפצועים. נ'טיני, שהתלונן על בעיות בברך, עשוי לחזור לאוסטרליה, בעוד שדייל סטיין נקרא להחליף את נל. שארל לנגפלט הוא עוד פצוע שנמצא כרגע באוסטרליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully