וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוליינה חוגגת גם בהוקי קרח

16.1.2006 / 21:19

בעקבות הצלחת הפנת'רס בפוטבול, ההוריקנס רשמו ניצחון 30, על סט. לואיס. נאשוויל ניצחה את פיטסבורג, ניו ג'רזי בשיקאגו

קרוליינה - סט. לואיס 2:4

ההוריקנס ניצחו בראלי כדי להשלים ערב גדול למדינות קרוליינה, עם הניצחון של הפנת'רס בפוטבול. סטיב סמית' עושה את זה על הדשא, אריק סטאאל רוקד על הקרח. הסקורר המוטרף הבקיע שלושה שערים והכין אסיסט ברביעי, וההוריקנס, עם ניצחון שביעי ברציפות, עלו למקום הראשון הכללי בליגה. ג'אסטין וויליאמס היה אחלה כינור שני עם שני אסיסטים. פיטר קייאנק ומייק סילינג'ר העלו את האורחים ל-0:2 מפתיע, אבל אז החלה ההצגה של סטאאל את וויליאמס לעבוד. זה היה שלושער שני לסטאאל בקריירה ב-NHL.


שיקאגו - ניו ג'רזי 2:2 (1:2 לניו ג'רזי בפנדלים)

הדווילס עובדים לא רע תחת לו לאמוריילו, ומי ששמח במיוחד עם הניצחון היה מרטין ברודור, שרשם ניצחון 423 בקריירה. הוא עצר 29 פעמים את הפאק כדי להגיע להישג. פטריק אליאס ו-ויקטור קוזלוב הבקיעו בשוט אאוט. טיילר ארנסון עם שער ואסיסט, קייל קאלדר עם שני אסיסטים לשדים.


נאשוויל - פיטסבורג 4:5

ואם בפוטבול עסקינן, הסטילרס מביאים הרבה יותר כבוד לעיר הפלדה מאשר הפנגווינס המזעזעים. הפסד שישי ברציפות לאורחים מפיטסבורג, שכמעט גנבו כניסה להארכה, כשיצאו מבור של 5:1 וצימקו ל-5:4 לפני הגאולה הסופית של הפרדאטורס. שני הסקוטים, ווקר עם שני שערים, והארטנל עם צמד אסיסטים, בלטו בבליץ שנמשך על פני 16 דקות וכלל חמישה שערים. שער ואסיסט לקולבי ארמסטרונג בצד המפסיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully