וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ קרא להתעלם מרשימות החיסולים במפלגה

16.1.2006 / 11:10

יו"ר העבודה: החיסול היחידי שאני מעוניין בו הוא חיסול העוני. עוד קרא לנהוג בחומרה במתפרעים בחברון ולפנות את המאחזים

יו"ר העבודה, עמיר פרץ, קיים היום מסיבת עיתונאים במטה המפלגה באור יהודה, ערב הבחירות המקדימות במפלגה שיתקיימו מחר. פרץ התייחס למהומות בחברון ואמר כי "מאחזים בלתי חוקיים שלא מפונים מהווים לגיטימציה לעליית המדרגה בהתנהגות הפרועה, הפוגעת בשלטון החוק". פרץ הוסיף כי הוא מגבה באופן מוחלט את מ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט ושר הביטחון, שאול מופז, בכל הקשור לאותם פורעים.

לדבריו, "מי שחושב להסתפק בענישה במקרה ספציפי זה ולא ימשיך בטיפול במצב הבלתי חוקי של אותם מאחזים, מזמין את ההתפרעות הבאה. הגיע הזמן שאותו חבל ארץ שנמצא בשליטת ישראל יהיה שלנו עד להסכם עם הפלסטינים". פרץ הוסיף כי יש לנהוג בחומרה הנדרשת נגד פורעי החוק.

יו"ר העבודה התייחס לנושא "רשימות החיסולים" במפלגה ואמר, כי החיסול היחידי שבו הוא מעוניין הוא חיסול העוני. לדבריו, אין ספק כי הרשימה שתיבחר מחר תעזור לחסל את העוני בישראל. פרץ קרא לכל חברי המפלגה לא להתחשב בדילים וברשימות החיסול.

פרץ הוסיף עוד, כי "הדיל היחיד שיש לחלום עליו זה הנבחרת הטובה ביותר להנהיג את המדינה ומי היא הנבחרת הטובה ביותר על מנת לטפל בבעיות החברתיות והנושאים המדיניים".

בהתייחס לחברי המפלגה שנטשו ל"קדימה", אמר פרץ כי עמדת המפלגה תקבע על ידי המזכ"ל, ח"כ איתן כבל. בגלי צה"ל דווח, כי המפלגה תגיש ככל הנראה עתירה לוועדת הבחירות המרכזית, בדרישה למנוע את שילובם של פורשי העבודה, פרס, רמון ואיציק ברשימת קדימה לכנסת. העתירה תוגש רק בתחילת פברואר, לאחר שיתברר סופית אם השלושה כלולים ברשימת קדימה לכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully