וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריקט: הטסט בין פקיסטן להודו נפתח

רועי פרידמן

14.1.2006 / 16:08

פקיסטן חובטת בהודו ביומיים הראשונים בלהור. אוסטרליה מנצחת את סרי לנקה בפתיחת הסדרה המשולשת

הטסט הראשון בין שתי היריבות המושבעות, פקיסטן והודו, נפתח אתמול בלאהור, שבפקיסטן. אינזמאם-אל-חאק, הקפטן המקומי, זוכה בהטלת המטבע ומחליט לחבוט ראשון. הפקיסטנים פתחו בשטות כאשר אי הבנה בין שוהייב מאליק וסלמן בוט, גורמת לאחרון להפסל, בעזרת זריקת כדור מדוייקת של יובראג' סינג לעבר הסטאמפס, והמקומיים 12 ל-1. יוניס ח'אן מצטרף, והמקומיים בונים מחדש את הסבוב שלהם. הם שמים 124 לוויקט השני, כשוהייב היה הראשון להשיג 50, ויוניס מיד אחריו.

שוהייב לא נשאר הרבה זמן כשהוא על 59, הוא חובט הגשה של אירפן פת'אן להרבאג'אן סינג. מוחמד יוסוף מצטרף ליוניס, והמגישים ההודים, פיזית נמצאים על המגרש, אך לא יותר מזה. יוניס משיג את ה-100 העשירי שלו בקריירה, ומוחמד יוסוף מגיע ל-95 כשהיום הראשון מסתיים.

תוצאה

פקיסטן 326 ל-2 (יוניס ח'אן 147, מוחמד יוסוף 95)
הודו

היום השני, נמשך כמו היום הראשון. מוחמד יוסוף משיג את ה-100 ה-15 בקריירה, והמגישים ההודים נראים אומללים. ארבעת המגישים העקריים שלהם, פת'אן, הרבג'אן סינג, אג'יט אגרקאר ואניל קומבלה, מסיימים עם יותר מ-100 נקודות חובה. קומבלה היה זה שבסופו של דבר שבר את הציוות של יוניס ח'אן ומוחמד יוסוף, כשהאחרון, על 173, יוצא מהרחבה שלו אל ההגשה של קומבלה, מחטיא את הכדור ומהנדרה סינג דוני מאחור מפרק את הסטאמפס.

קומבלה פוסל 6 כדורים אח"כ גם את אינזמאם הקפטן, ויוניס נפסל באי הבנה עם שהיד אפרידי ל-199, אבל אפרידי, וקמראן אקמל תוקפים את המגישים ההודיים, כשאפרידי משיג את ה-100 שלו ב-79 כדורים עם 7 כדורים ל-4 נקודות, ועוד 7 פצצות ליציעים. בדרך, באובר אחד של הרבג'אן, הוא שולח את 4 הכדורים הראשונים של האובר ליציע, בדרך ל-27 נקודות באובר, אחת פחות משיא הטסט, ששייך אגב לבריאן לארה. כשאקמל משיג את ה-100 שלו ב-81 כדורים, אינזמאם יוזם סיום מוקדם בתוצאה של 679 ל-7. אקמל אגב קובע את ה-100 המהיר ביותר בטסט ע"י וויקט-קיפר, משפר את השיא של אדם גילכריסט.

וירנדר סהוואג וראהול דראוויד פותחים את הסיבוב ההודי, כשהמטרה שלהם היא תוצאה של 480, כדי שפקיסטן יחבטו שוב, ואם אפשר, בצורה שלא תספיק כדי להגיע לתוצאה. סהוואג ודראוויד צוברים 65 נקודות תוך שעה לפני שהחשיכה סוגרת את היום.

תוצאה

פקיסטן 679 ל-7 סיום יזום
הודו 65 ל-0

הודו בפיגור של 614 נקודות עם 10 פסילות ביד. המשחק יימשך מחר.

האוסטרלים מטיילים בפתיחת הטורניר המשולש

בפתיחת הטורניר המשולש בין אוסטרליה, דרום אפריקה וסרי לנקה, אוסטרליה לא מתקשה לנצח את סרי לנקה בטלסטרה דום במלבורן, ה"דום" היחידי בעולם שמשוחק בו קריקט.

מרוואן אטאפאטו מפתיע כששולח את האוסטרלים לחבוט ראשונים, אבל כשרוצ'ירה פררה פוסל את אדם גילכריסט וריק פונטינג, זה נראה טוב לאורחים. אלא שסימון קאטיץ', ודמיאן מרטין, שחוזר לסגל האוסטרלי, משיגים 50, ואסטרליה תוקפת את המגישים האורחים, כששני האסים סופגים נקודות, והרבה. צ'מינדה וואס מסיים עם 73 נקודות חובה, ומותיה מוראליטאראן 67, שניהם ב-10 אוברס.

גם אחרי שקטיץ' נפסל, אנדרו סיימונדס ממשיך עם הפצצות, עד שהוא נפסל, בצורה די ביזארית מהגשה של ג'יהן מובאראק, סימונדס חובט את הכדור, וכשהכדור עדיין באוויר, הוא פוגע ברגל של מייקל קלארק, שעמד בצד השני, ואף היישר לידים של טילקראטנה דילשן. קלארק והאסי מביאים את האוסטרלים לתוצאה של 318 ל-5.

ברט לי פותח את ההגשה לאוסטרלים כשב-5 אוברס הראשונים שלו, כדור אחד היה איטי מ-135 קמ"ש, כולל כמה שעברו את ה-150. הכדור השני שלו, לאופול תראנגה, היה מדוייק אל תוך הסטאמפ.

מייקל ונדורט, האורח, פשוט לא ידע מה לעשות מול הכדורים האלו, ובעיקר הגן. הוא השיג 48 נקודות מכובדות אך ב-117 כדורים כשהוא היה 146 דקות במגרש. לי פסל שני שחקנים, נתן בראקן פסל 2 שחקנים וספג רק 11 נקודות ב-8 האוברס שהוא הגיש. מהלה ג'יאוורדנה היה החובט הבולט של הסרי לנקים, שמפסידים בגדול.

תוצאה

אוסטרליה 318 ל-5 (50 אוברס)
סרי לנקה 202 ל-7 (50 אוברס)

אוסטרליה מנצחת ב-116 נקודות.
אנדרו סיימונדס נבחר לאיש המשחק.

משחק מספר 2 ייערך מחר בבריסביין, בין אוסטרליה לדרום אפריקה. שידור ישיר ב-FOX מהשעה 05:15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully